1
Vraag
2
Reageer en help mee
Berserko

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nederlander met UI voorkeur voor ENGELS

Om mij moverende redenen heb ik de app taal van de ziggo Go app op engels staan. Kijk ik via de app naar het nos journaal dan is dat niet te doen: zonder dat ik dat wil of kan uitzetten wordt de uitzending ondertiteld en als er vanuit de uitzending ondertitels komen, worden deze (door de originele gesproken tekst heen!) voorgelezen door een computerstem! 
de enige oplossing lijkt dat ik de app taal moet omzetten naar NL maar dat wil ik niet! Evenmin wil ik, zonder dat zelf te hebben ingesteld, worden geconfronteerd met ondertitels of een voorleesstem. Ik ben namelijk niet doof of blind. Prima dat jullie dat als servive aanzetten voor mij, maar ik wil het wel permanent (!) uit kunnen zetten.  Waarom kan dat niet? Of kijk ik met mn neus? Nogmaals, het telkens moeten aanpassen van de app taal is voor mij geen oplossing.

 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is het hier niet definitief te wijzigen?

 

Bert_0-1667335603442.png

 

Berserko
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank Bert,

Je gedeeltelijke oplossing is niet "definitief" in mijn bedoeling. Natuurlijk, met "jouw" knop haal ik de ondertitels weg, maar de volgende dag (of volgende keer) moet ik opnieuw jouw optie uitvoeren. Telkens weer. Bovendien is het geen oplossing voor de irritante voice-over die ik hoor bij "ingebakken" ondertitels. 

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/kijkprofielen

 

Ondertiteling UIT

Gesproken ondertiteling UIT

Berserko
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je jenson, voor je reactie. Ik ben onmiddellijk gaan kijken of de profielinstellingen zijn te wijzigen in de Ziggo app voor Apple TV (ik gebruik de mediabox dus niet). Dat kan inderdaad, en het blijkt dat ik ze daar al had uitgezet. Dan zou je mss zeggen dat je profielinstellingen worden overgenomen door de Ziggo Go app…maar dat is dus niet zo! En sterker, je kunt in de Go app, in tegenstelling dus tot bij de apple tv en mediabox, de bewuste profielinstellingen niet bereiken. Ze zijn er simpelweg niet! Dat maakt het minder prettig om te kijken op je iPad en iPhone. Zou het bijzonder prettig vinden, en eigenlijk een must, dat deze instellingen worden toegevoegd in de Go app.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic