Vraag
Reacties
Oplossing
joepke-m
Level 15

Naamgeving Mediabox Next aan te passen in Ziggo GO?

Is het mogelijk om de naam van de Mediaboxen in Ziggo Go aan te passen?

Ik heb sinds deze week te beschikking over 2 Next boxen. Als ik in de Go app een interessant programma zie, wat ik op de Next verder wil kijken, zie ik niet welke box ik het naar toe moet sturen, omdat ze allebei dezelfde naam hebben. Kan ik die naam in de app wijzigen, of kan het op de Next, of kan het helemaal niet?

voor de duidelijkheid voeg ik nog een screenshot van de app toe

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco1861
Level 3
In de app: Instellingen, Mediaboxen, Wijzig.

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Marco1861
Level 3
In de app: Instellingen, Mediaboxen, Wijzig.
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Hi joepke-m,

In de Ziggo GO-app kan ik via 'Instellingen' naar 'Mediaboxen', en daar heb ik de naam gewijzigd 🙂
joepke-m
Level 15
Topicstarter
Sorry, ik heb het al gevonden. Je kun het in de app aanpassen via het profiel, gedeeld profiel, instellingen
0 Kudos
joepke-m
Level 15
Topicstarter
AlexHelpt wrote:
Hi joepke-m,

In de Ziggo GO-app kan ik via 'Instellingen' naar 'Mediaboxen', en daar heb ik de naam gewijzigd 🙂

Je was me net voor, had het zelf al gevonden. Toch bedankt!
Rene F
Level 10
En , uit nieuwsgierigheid, hoe weet je welke box waar staat ? Staat die CPE-ID ergens onder Diagnostiek ?
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Rene F wrote:
En , uit nieuwsgierigheid, hoe weet je welke box waar staat ? Staat die CPE-ID ergens onder Diagnostiek ?

Yes!

joepke-m , zou je de printscreens even kunnen aanpassen of verwijderen? CPE-ID is klantinfo 🙂
joepke-m
Level 15
Topicstarter
Rene F wrote:

Gegokt en toen wat naar de box met de gewijzigde naam gestuurd. Uiteraard was dat niet de juiste (50% kans zeggen ze dan...?), toen wist ik welke welke was
0 Kudos
Dave
Level 20
De CPE ID staan onder op je Box en deze kan je ook in Mijn Ziggo > Producten en dan tabblad Televisie zien staan. We 2 cijfers eraf denken.

Zo kan je ook onderscheid maken welke box waar is.
0 Kudos
Marco1861
Level 3
Eentje uitzetten en in de app kijken welke je niet kunt selecteren...
0 Kudos