Hi @AlexW
Dit schreef je een jaar geleden.
Ik heb het freeze-probleem weten te reproduceren en doorgezet naar de ontwikkelaars. Helaas heb ik er nog niet echt een rode draad in kunnen herkennen (het lijkt in 99 v/d 100 gevallen goed te gaan), dus ik hoop dat ze het kunnen opspeuren!
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-is-gestopt-met-het-aanbieden-van-de-Ziggo-GO-app-...
Nog steeds zit het probleem erin, vast staan bij 10 sec. terug. Vanochtend twee keer last van gehad.
Dacht na de update dat dit opgelost is,
Maar nee in plaats daarvan komt er legio ellende erbij of is het onvriendelijker gemaakt
Voor de update kon je met de spatie balk op pauze zetten, eruit gehaald.
Nu moet je eerst klikken op het beeld van ziggogo.tv om de op pauze te zetten maar dat werkt ook niet altijd ben ik inmiddels erachter gekomen.
Dan blijft het maar doorlopen en kan klikken wat ik wil maar krijg geen pauze toets te zien.
Of staat op pauze en kan niet meer op play drukken zie foto. Duidelijk iets misgegaan.
Dus maar opnieuw laden gedaan maar dan is het waar je gestopt bent kwijt en begint het helemaal opnieuw.
Daarnaast is de rechterbalk eruit gesloopt bij TV & REPLAY.
Voorheen kon je bij TV KIJKEN met toets pagedown omlaag gaan, ook eruit gesloopt.
Het is ook duidelijker trager geworden, bv als je ergens doorheen wil scrollen.
Het wordt er niet vriendelijker op sinds het verwijderen van de app op Windows.
Alleen maar onvriendelijker.