ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Na update van ziggogo.tv probleem nog steeds niet opgelost en veel meer ellende erbij gekomen.

Hi @AlexW 

 

Dit schreef je een jaar geleden.

Ik heb het freeze-probleem weten te reproduceren en doorgezet naar de ontwikkelaars. Helaas heb ik er nog niet echt een rode draad in kunnen herkennen (het lijkt in 99 v/d 100 gevallen goed te gaan), dus ik hoop dat ze het kunnen opspeuren!

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-is-gestopt-met-het-aanbieden-van-de-Ziggo-GO-app-...

 

Nog steeds zit het probleem erin, vast staan bij 10 sec. terug. Vanochtend twee keer last van gehad.

Dacht na de update dat dit opgelost is,  

Maar nee in plaats daarvan komt er legio ellende erbij of is het onvriendelijker gemaakt 

 

Voor de update kon je met de spatie balk op pauze zetten, eruit gehaald.

Nu moet je eerst klikken op het beeld van ziggogo.tv om de op pauze te zetten maar dat werkt ook niet altijd ben ik inmiddels erachter gekomen.

Dan blijft het maar doorlopen en kan klikken wat ik wil maar krijg geen pauze toets te zien.

Of staat op pauze en kan niet meer op play drukken zie foto. Duidelijk iets misgegaan.

 

 Staat vast.png

Dus maar opnieuw laden gedaan maar dan is het waar je gestopt bent kwijt en begint het helemaal opnieuw.

Daarnaast is de rechterbalk eruit gesloopt bij TV & REPLAY.

Voorheen kon je bij TV KIJKEN met toets pagedown omlaag gaan, ook eruit gesloopt.

Het is ook duidelijker trager geworden, bv als je ergens doorheen wil scrollen.

Het wordt er niet vriendelijker op sinds het verwijderen van de app op Windows.

Alleen maar onvriendelijker.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ronaldo

 

Ik snap heel goed dat je niet bepaald blij bent met hoe het gegaan is na de update van ZiggoGO. 
Nu zie ik dat je ook in verschillende andere topics al hebt gereageerd. Onder andere in het topic vanuit ons, over de update. Hier heeft Alex inmiddels ook al reactie gegeven. Voor het overzicht en om niet in de herhaling te vallen, is het makkelijker om op 1 plek te blijven. Ik zal dit topic dus sluiten :-). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ronaldo

 

Ik snap heel goed dat je niet bepaald blij bent met hoe het gegaan is na de update van ZiggoGO. 
Nu zie ik dat je ook in verschillende andere topics al hebt gereageerd. Onder andere in het topic vanuit ons, over de update. Hier heeft Alex inmiddels ook al reactie gegeven. Voor het overzicht en om niet in de herhaling te vallen, is het makkelijker om op 1 plek te blijven. Ik zal dit topic dus sluiten :-). 

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Hi @Lycke 

Toen ik dit plaatste wist ik nog niet van de andere topics af.

Ben ook verder gegaan op de andere topic.

Als Ziggo wat beter zijn best had gedaan met Ziggo Go was dit niet eens gebeurd.

Slechte zaak allemaal.  Ook nog steeds geen goede vervanger ziggogo.tv voor Ziggo Go app op windows wat weggehaald is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nee, snap ik heel goed! Het was ook geen kritiek, hoor, dat je op meerdere plekken dit plaatste. Het was meer even als uitleg over waarom ik er nu inhoudelijk hier niet op in ging :-). 

Uitgelicht topic