1
Vraag
2
Reacties
JOOSTHULSBOSCH2

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na update Firefox 70.0.1 niet mogelijk om Ziggo GO te kijken in incognito modus?

Weet iemand waarom ik geen TV kan bekijken sinds firefox is geupdate naar 70.0.1 (64-bit) ???

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JOOSTHULSBOSCH2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost. Ik ben ondertussen geswitched naar Chrome.

ZiggoGo app werkt niet meer in incognito modus op zowel Firefox als Safari’s laatste versies!

 

*** moderator edit; tekst incognito modus toegevoegd aan bovenstaande zin. ***

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik denk dat als je via de incognito modus wilt kijken, dit, net als VPN, door de beveiliging dáártegen door Ziggo, eveneens niet wordt toegestaan. Via de normale manier in FF hier geen enkel probleem.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
JOOSTHULSBOSCH22 wrote:

Weet iemand waarom ik geen TV kan bekijken sinds firefox is geupdate naar 70.0.1 (64-bit) ???

 

 

Daar durf ik zo maar geen antwoord op te geven maar het zal vast wel iets met de update te maken hebben.

 

Maar heb je Windows 10 ? dan kan je in de app store van Windows de Ziggo go app installeren en dan werkt het veel beter dan vanuit de browser.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Met de App vanuit de Store zijn de laatste dagen juist problemen gemeld @Ronihd 

Vandaar de verwijzing naar de browserversie.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
KBX458 wrote:

Met de App vanuit de Store zijn de laatste dagen juist problemen gemeld@Ronihd 

Vandaar de verwijzing naar de browserversie.

 

Daar was/ben ik niet vanop de hoogte.

Op dit moment van schrijven werkt de app en ook de laatste dagen prima ! , ik kijk elke dag via de Ziggo go app windows 10 zonder problemen 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @JOOSTHULSBOSCH22,

Altijd vervelend als iets na een update niet meer werkt. Na een update verwacht je stiekem toch altijd verbetering. Ik zie dat je al een goede tip hebt gekregen van @KBX458. Kijk je via de incognito modus in Firefox, dan wordt dit niet toegestaan. Heb je zoals geadviseerd ook de normale manier in Firefox nog getest? Zo ja, wat kwam hieruit? En kun je ziggogo.tv wel probleemloos gebruiken in andere (internet)browsers? We horen graag van je! Mocht het euvel al opgelost zijn, laat het ons dan vooral ook weten! Zo helpen we elkaar allemaal weer verder. 

JOOSTHULSBOSCH2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost. Ik ben ondertussen geswitched naar Chrome.

ZiggoGo app werkt niet meer in incognito modus op zowel Firefox als Safari’s laatste versies!

 

*** moderator edit; tekst incognito modus toegevoegd aan bovenstaande zin. ***

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
JOOSTHULSBOSCH22 wrote:

Opgelost. Ik ben ondertussen geswitched naar Chrome.

ZiggoGo app werkt niet meer op zowel Firefox als Safari’s laatste versies!

 

Waarom niet de app ? onder windows 10 of draai je geen windows 😉

JOOSTHULSBOSCH2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb alleen Apple apparatuur

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

@JOOSTHULSBOSCH22 Safari werd al niet meer ondersteund, daar is al veel over geklaagd. Firefox 70.0.1 werkt hier prima, op Linux. Vreemd dat dit op een apple niet zou werken.
Overigens als je privacy je wat waard is, zou ik eens Vivaldi-browser proberen. Gebaseerd op de chromium engine, maar zonder fratsen van Google.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic