Hoi, Ik heb bij Alie een android 13 telefoon gekocht die vrij geschakeld is. Nu probeer ik een aantal app's te downloaden zoals Ziggo go (en ook ING LIDL Plus, etc) en krijg dan de mededeling dat "deze app werkt niet op je apparaat" andere app's kan ik wel gewoon downloaden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen.?
Het is een android 13 toestel met de naam 'S23 Ultra'
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Sjipke, bel jij met dat ding dan ? đ€Ș
Maar zonder dollen, in het ergste geval "red" je je mobiel van een saai leven als "telefoon". đ
Aan de andere kant, als het mislukt kan je ook niet meer bellen, maar dan ben je wel weer een ervaring rijker. Je hebt wel mooi de kans om een ROM zonder allerlei bloatware er op te zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.