Over de update van Ziggo GO
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn probleem is met de Ziggo.Go, op de 27e heb ik mijn abonnement alles in 1 complete gedowngraded naar kabel-tv met behoud van internet compleet. Vreemde is dat je gelijk geen tv meer kon kijken. Met beetje zoeken coaxkabel achter in de tv en in de box aan de muur kon niet de juiste zenders vinden, contact gezocht met Ziggo met uitleg moest er paar codes ingevoerd worden. Kon weer tv kijken, net of je 10 jaar teruggaat qua handelingen en beeld.
Volgende probleem op de Samsung-tv had ik de Ziggo app geïnstalleerd deed het niet ook niet na wachtwoord veranderen, op mijn pc moest erop nieuw ingelogd worden deed het niet meer, kreeg de melding wachtwoord Of gebruikersnaam klopt niet, of het lukte wel kreeg je zwart scherm met de tekst
“Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak”.
Kon nog wel op 2 laptops en iPad Ziggo go kijken, afgelopen dinsdag op 2 laptops niet meer zelfde melding van de pc. Op de iPad kan je nog kijken
Probleem op de pc
Probleem op mobiel
Afgelopen zaterdag weer contact gehad weer het probleem uitleggen. Ruim 40 min. aan de lijn gehangen alles door lopen de medewerker kon probleem niet oplossen. Hij zou het doorzetten naar andere afdeling en 3 werkdagen wachten en woensdag weer bellen als niet op gelost is. Kan wel kijken op Samsung-tv en iPad.
Vanmorgen weer contact gehad met Ziggo, de dame kon er ook niet veel van maken ze zou het wel doorzetten weer tot vrijdag middag wachten. Ik ben er beetje klaar mee.
Ik leg mijn probleem hier neer kijken of we er wel uitkomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de valreep vandaag werkt het weer op pc, laptop en Ipad op een ding na, zie foto.
Elke keer bij opstarten rechts in beeld krijg je de melding Sorry, we kunnen deze pagina niet vinden.
Klik op sluiten kan je verder tv kijken.
Welke app voor de Samsung, zover ik weet is deze er helemaal niet.
Op uw Samsung kunt u nu alleen de ongecodeerde kanalen zien met netwerk ID 4444. Dat heeft u zo lees ik nu werkend.
De scherm afbeeldingen zijn lastig mogelijk toch administratief probleem.
Klopt de netwerk ID 4444 is opgelost, de rest nog niet.
Ik verwarde Samsung app. met de Apple-tv
kabel-tv met behoud van internet complee
zover ik weet is dit zonder ziggo go ook wel internet only genoemd
Dit heb ik nu
ah je hebt verschillende versies die van jou is dan idd met ziggo go
dan moet ziggo hier naar kijken
@Bindit dat gaat niet zoals het hoort. De combinatie naam KabelTV geeft inderdaad de optie met Ziggo GO.
Aangezien het op de iPad werkt is er niet direct een specifiek accountprobleem of de iPad moet nog ergens een bepaalde oude situatie hebben onthouden en straks ook niet meer werken. Het lijkt veel op de situatie die in dit topic besproken wordt.
Voor de TV, gaat dit om de Ziggo GO TV app? Op geen andere manier krijg je namelijk deze werkende, de Ziggo GO app is voor tablet/mobiel.
Voor de laptop met www.ziggogo.tv ervaar je dit ook in andere browsers?
Is dit probleem er bijvoorbeeld ook op een ander netwerk bijvoorbeeld 4G/ander wifinetwerk (buren/familie/andere provider)?
Welke browser en welke versie heb je deze problemen?
Ondertussen onderzoeken hier natuurlijk ook in de systemen of er problemen bekend zijn en hoe we deze oplossen.
Hoi Jos,
Bovenstaande is niet de oplossing, mijn abonnement alles in 1 complete gedowngraded naar kabel-tv met behoud van internet compleet, Ziggo modembox is ingeleverd. Nu gaat het via coax-kabel.
Als je op de pc en laptop als inlogt krijg je de melding ww gebruikern. klopt niet of:
Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak.
Vanmorgen geprobeerd in te loggen op iPad, pc, laptop, kan nu nergens meer inloggen.
Tot heden is er door Ziggo klantenservies geen contact met me opgenomen, is wel 2 keer toe gezegd.
Krijg nu overal dezelfde melding
Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak.
Hoe nu verder?
@Bindit je bedoeld toch de Mediabox die is ingeleverd? De modem zal je nog hebben lijkt mij.
De logica dicteert dat je app's geen verbinding maken met het Ziggo Go platform dat is in wezen precies wat die melding zegt. Toch spelen er soms andere zaken mee.
Voor de volledigheid je kan niet eens aanmelden/inloggen? Je ziet deze melding zodra je probeert in te loggen?
Klopt de Mediabox ingeleverd, modem is er nog, sorry voor de verwarring.
Vandaag weer contact gehad met klanten helpdesk, weer alles door genomen, alleen de medewerker had probleem niet door gestuurd naar TD, tijdens gesprek kwam ik achter. Als goed is het nu wel naar de TD weer tot maandag? wachten of TD contact met me opneemt?. De helpdesk medewerker kwam er ook niet uit. Hij was wel een van de betere.
Voor de volledigheid je kan niet eens aanmelden/inloggen? Je ziet deze melding zodra je probeert in te loggen?
Zie foto boven, na mijn inlog zie je de tekst:
“Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.
Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak”.
Kan nu wel alleen op de tv kijken op pc laptop iPad niet meer.
Lastig te vernemen dat ook je iPad nu dezelfde melding geeft, die had dus inderdaad een vertraging zoals ik al gokte en is het nu echt een accountprobleem geworden. Afgelopen vrijdag heb ik je gegevens doorgestuurd voor onderzoek aangezien we meer voorbeelden zien van dezelfde foutmelding. Hoe snel dat onderzoek gaat is niet bekend, belangrijkste is dat het bekend is.
Ik zie dat er geen reactie op mijn vraag over Ziggo Go TV app is gekomen, ondanks dat ik verwacht dat je de juiste app gebruikt is het handig om het zeker te weten.
Tot heden nog niets vernomen van Ziggo over oplossing, er is geen tv op pc, laptop, iPad Ik wacht tot vrijdag, dan neem ik mijn beslissing of Ziggo-tv er uit gaat, ben er klaar mee, hou wel mijn internet wat ik nu heb.
Afgelopen vrijdag nog contact gehad met Ziggoklanten servies alles door genomen wat het zou kunnen zijn.
Op de valreep vandaag werkt het weer op pc, laptop en Ipad op een ding na, zie foto.
Elke keer bij opstarten rechts in beeld krijg je de melding Sorry, we kunnen deze pagina niet vinden.
Klik op sluiten kan je verder tv kijken.
Goedemorgen @Bindit
Wat fijn om te vernemen dat het inmiddels weer werkt. Geweldig dat je jouw bevindingen ook hier deelt met de Community, dankjewel daarvoor.
Bedankt, alles werkt weer op pc,laptop,iPad houden zo. Nergens meer aan komen ziggo. LOL
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...