Bindit

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Na downgrade van complete naar kabel tv Ziggo.tv en Go werkt niet meer op laptop en pc

Mijn probleem is met de Ziggo.Go, op de 27e heb ik mijn abonnement alles in 1 complete gedowngraded naar kabel-tv met behoud van internet compleet. Vreemde is dat je gelijk geen tv meer kon kijken. Met beetje zoeken coaxkabel achter in de tv en in de box aan de muur kon niet de juiste zenders vinden, contact gezocht met Ziggo met uitleg moest er paar codes ingevoerd worden. Kon weer tv kijken, net of je 10 jaar teruggaat qua handelingen en beeld.
Volgende probleem op de Samsung-tv had ik de Ziggo app geïnstalleerd deed het niet ook niet na wachtwoord veranderen, op mijn pc moest erop nieuw ingelogd worden deed het niet meer, kreeg de melding wachtwoord  Of gebruikersnaam klopt niet, of het lukte wel kreeg je zwart scherm met de tekst

 

“Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak”.

 

Kon nog wel op 2 laptops en iPad Ziggo go kijken, afgelopen dinsdag op 2 laptops niet meer zelfde melding van de pc. Op de iPad kan je nog kijken

Probleem op de pcProbleem op de pcProbleem op mobielProbleem op mobiel
Afgelopen zaterdag weer contact gehad weer het probleem uitleggen. Ruim 40 min. aan de lijn gehangen alles door lopen de medewerker kon probleem niet oplossen. Hij zou het doorzetten naar andere afdeling en  3 werkdagen wachten en woensdag weer bellen als niet op gelost is. Kan wel kijken op Samsung-tv en iPad.
Vanmorgen weer contact gehad met Ziggo, de dame kon er ook niet veel van maken ze zou het wel doorzetten weer tot vrijdag middag wachten. Ik ben er beetje klaar mee.
Ik leg mijn probleem hier neer kijken of we er wel uitkomen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Op de valreep vandaag werkt het weer op pc, laptop en Ipad op een ding na, zie foto.

Elke keer bij opstarten rechts in beeld krijg je de melding  Sorry, we kunnen deze pagina niet vinden.

Klik op sluiten kan je verder tv kijken.

2022-07-14 20.09.03.jpg

Bekijk in context

15 Reacties 15
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welke app voor de Samsung, zover ik weet is deze er helemaal niet. 

Op uw Samsung kunt u nu alleen de ongecodeerde kanalen zien met netwerk ID 4444. Dat heeft u zo lees ik nu werkend.

 

De scherm afbeeldingen zijn lastig mogelijk toch administratief probleem.

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Klopt de netwerk ID 4444 is opgelost, de rest nog niet.

Ik verwarde Samsung app.  met de Apple-tv

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

kabel-tv met behoud van internet complee

 

zover ik weet is dit zonder ziggo go ook wel internet only genoemd

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

ziggo tv.PNG

Dit heb ik nu

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ah je hebt verschillende versies die van jou is dan idd met ziggo go

 

dan moet ziggo hier naar kijken 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1325Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

@Bindit dat gaat niet zoals het hoort. De combinatie naam KabelTV geeft inderdaad de optie met Ziggo GO. 
Aangezien het op de iPad werkt is er niet direct een specifiek accountprobleem of de iPad moet nog ergens een bepaalde oude situatie hebben onthouden en straks ook niet meer werken. Het lijkt veel op de situatie die in dit topic besproken wordt. 

Voor de TV, gaat dit om de Ziggo GO TV app? Op geen andere manier krijg je namelijk deze werkende, de Ziggo GO app is voor tablet/mobiel. 

Voor de laptop met www.ziggogo.tv ervaar je dit ook in andere browsers? 
Is dit probleem er bijvoorbeeld ook op een ander netwerk bijvoorbeeld 4G/ander wifinetwerk (buren/familie/andere provider)? 
Welke browser en welke versie heb je deze problemen? 

Ondertussen onderzoeken hier natuurlijk ook in de systemen of er problemen bekend zijn en hoe we deze oplossen. 

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Jos,

Bovenstaande is niet de oplossing, mijn abonnement alles in 1 complete gedowngraded naar kabel-tv met behoud van internet compleet, Ziggo modembox is ingeleverd. Nu gaat het via coax-kabel.

Als je op de pc en laptop als inlogt krijg je de melding ww gebruikern. klopt niet of:

 

Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak.

Vanmorgen geprobeerd in te loggen op iPad, pc, laptop, kan nu nergens meer inloggen.

Tot heden is er door Ziggo klantenservies  geen contact met me opgenomen, is wel 2 keer toe gezegd.

Krijg nu overal dezelfde  melding

Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak.

Hoe nu verder?

Ziggo.PNG

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bindit je bedoeld toch de Mediabox die is ingeleverd? De modem zal je nog hebben lijkt mij. 

 

De logica dicteert dat je app's geen verbinding maken met het Ziggo Go platform dat is in wezen precies wat die melding zegt.  Toch spelen er soms andere zaken mee.

 

Voor de volledigheid je kan niet eens aanmelden/inloggen?  Je ziet deze melding zodra je probeert in te loggen?

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Klopt de Mediabox ingeleverd, modem is er nog, sorry voor de verwarring.

 

Vandaag weer contact gehad met klanten helpdesk, weer alles door genomen, alleen de medewerker had probleem niet door gestuurd naar TD, tijdens gesprek kwam ik achter. Als goed is het nu wel naar de TD weer tot maandag?  wachten of TD contact met me opneemt?. De helpdesk medewerker kwam er ook niet uit. Hij was wel een van de betere.

Rowi.

Voor de volledigheid je kan niet eens aanmelden/inloggen? Je ziet deze melding zodra je probeert in te loggen?

Zie foto boven, na mijn inlog zie je de tekst:

“Ziggo Go doet het niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Kijk op Ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor ongemak”.

Kan nu wel alleen op de tv kijken op  pc laptop iPad niet meer.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1325Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Lastig te vernemen dat ook je iPad nu dezelfde melding geeft, die had dus inderdaad een vertraging zoals ik al gokte en is het nu echt een accountprobleem geworden. Afgelopen vrijdag heb ik je gegevens doorgestuurd voor onderzoek aangezien we meer voorbeelden zien van dezelfde foutmelding. Hoe snel dat onderzoek gaat is niet bekend, belangrijkste is dat het bekend is. 

Ik zie dat er geen reactie op mijn vraag over Ziggo Go TV app is gekomen, ondanks dat ik verwacht dat je de juiste app gebruikt is het handig om het zeker te weten. 

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Tot heden nog niets vernomen van Ziggo over oplossing, er is geen tv op pc, laptop, iPad  Ik wacht tot vrijdag, dan neem ik mijn beslissing of Ziggo-tv er uit gaat, ben er klaar mee, hou wel mijn internet wat ik nu heb.

Afgelopen vrijdag nog contact gehad met Ziggoklanten servies alles door genomen wat het zou kunnen zijn.

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Op de valreep vandaag werkt het weer op pc, laptop en Ipad op een ding na, zie foto.

Elke keer bij opstarten rechts in beeld krijg je de melding  Sorry, we kunnen deze pagina niet vinden.

Klik op sluiten kan je verder tv kijken.

2022-07-14 20.09.03.jpg

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5789Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Bindit

 

Wat fijn om te vernemen dat het inmiddels weer werkt. Geweldig dat je jouw bevindingen ook hier deelt met de Community, dankjewel daarvoor.

 

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nu is het volgende probleem.

Please try again later, Oops something went wrong

je hebt een abonnement nodig.

 

Heb net de klantenservies gebeld die kwam er ook niet uit, tv werkt het wel en pc,laptop en iPad krijg je bovenstaande melding zie foto.

 

 

 

Bindit
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt, alles werkt weer op pc,laptop,iPad houden zo. Nergens meer aan komen ziggo. LOL

Uitgelicht topic