HGB-NL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na Ziggo Go Update - niet meer normaal te kijken

Van zeer tevreden ZiggoGo gebruiker naar zeeeer ontevreden gebruiker.

 

De feiten;

- beeld hapert en stottert

- soms beeld niet synchroon met geluid

- traag met laden en opstarten

 

Graag de performance van de oude app terug!!! Dit is niet te kijken.

 

Hardware;

MiTV stick

Model AESP0

Versie 9

Kernel 4.9.113

 

Alle andere apps en abonnementen werken nog steeds prima waaronder HBO+ en Discovery.

 

Overigens is nieuwe menu / layout zeker geen verbetering, maar over smaak valt misschien niet te twisten... 

 

Graag uw reactie wanneer dit opgelost wordt. Met dank.

21 Reacties 21
ScottishCloggy

Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Naast de problemen met niet kunnen opnemen via de laptop (via de kabel verbonden) en de telefoon bij ESPN 2, 3 en 4 heb ik ook andere problemen, gelijk aan de problemen van "ontdekker" moet ik soms 2 keer via de browser Ziggo go openen voordat het actief wordt en het reageert ook erg traag, vooral bij scrollen bij de TV gids. Kortom: Voor de update had ik al soms problemen maar na de update is het slecht geworden.

somnabula

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb hetzelfde probleem op de google tv chromecast die zogezegd officieel ondersteund wordt door ziggo.

Sinds de laatste update van de ziggo go app werkt alles heel traag en zijn er vaak problemen met de weergave

De vorige versie van de ziggo app was echter perfect. Heel vlot in gebruik en nooit problemen met de weergave.

Sapvisser

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier hetzelfde probleem. Ook een post aangemaakt om zo te hopen dat ziggo dit probleem snel zal verhelpen. Wat mij vooral stoort is de verplichte updates die een goedwerkend product volledig om zeep heeft geholpen.

Bbbbbbbbbw

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook bij mij hetzelfde probleem op de Xiaomi MiTV stick. Het beeld hapert en reactietijd van het menu is heel erg traag. Ik heb momenteel 2 sticks waarbij op de ene de nieuwe versie van 10 juni gepusht werd en de performance problemen zijn ontstaan. Op de andere stick stond de vorige versie en daarbij waren geen klachten. Helaas is gisteren ook deze stick, ivm verplichte update, voorzien van de nieuwe versie. 

Het zou fijn zijn als het performance probleem zsm zou kunnen worden opgelost.

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer is er een oplossing Ziggo. Ik kijk hier alleen op Android tv’s. Beeld is uitermate slecht na de update.

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Idd graag oude versie terug pré update 

Bbbbbbbbbw

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oorzaak is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing wordt er gezegd. Zie topic https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-TV-app-Erg-traag-sinds-update/td-p/987423

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen allemaal,

 

Op dit moment ontvangen wij van meer klanten de melding dat de Ziggo Go (TV) App niet optimaal werkt sinds de update. Dit is bij ons bekend en we werken aan een oplossing. In dit hoofdtopic staat allee bekende problemen overzichtelijk bij elkaar. Ik raad aan daar eerst te kijken. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag,

Even een update van onze kant. Inmiddels staat nieuwste Ziggo GO TV App update (Versie 4.414619) live. Veel problemen zijn met deze update opgelost en verbeterd. Gebruiken jullie op dit moment ook allemaal de nieuwest Ziggo GO (TV) app versie? Let op: op dit moment loopt er nog wel een onderzoek voor problemen met bepaalde Philips Android TV's en Sony Bravia TV's. En in dit topic zien we enkele klanten met een Xiaomi TV Stick /Xiaomi Mi S box die nog problemen ervaren met de app. Ik raad aan via het corresponderende topic te reageren zodat we nieuwe voorbeelden kunnen doorgeven aan het onderzoeksteam. 

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na de nieuwe update van de ziggo go app. Eerst de oude versie eraf daarna de nieuwe versie erop (moet je maar opkomen🙈). Werking is verbeterd maar het is allemaal nog net wat te traag (zelfs bij bekabeld naar de server). Ik ben echt niet tevreden en wil gewoon de pre versie terug van voor 8 juni. Zit sinds jaren klant toch echt te denken aan overstappen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Johnny_schanck Ontzettend zuur dat de Ziggo GO (TV) app bij jou niet naar tevredenheid werkt! Kun je binnen dit topic wat hiervoor loopt aangeven op welk apparaat je precies problemen constateert en wat er precies aaan de hand is? Zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar. Kijk in het genoemde topic eerst ook of het probleem valt onder een van de zaken die bij ons in onderzoek is. 

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul, ik denk persoonlijk dat het een performance issue is. Alles lijkt nu wel te werken maar het duurt lang voor je van 1 zender naar de ander gaat ook in de EPG etc. Ik heb ook gemerkt dat het pauzeren en play niet helemaal goed reageren. Ik kijk alleen via de app en heb meerdere merken Android tv’s. 1 helemaal bekabeld de rest via devolo wifi netwerk. Problemen zijn bij beiden. Gr. John

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Johnny_schank Kun je aangeven welk merk/type Android TV's je in huis hebt staan en wat de software en Androidversie is die hierop geinstalleerd is? Merk je de problemen ook op wanneer je online tv kijkt via de browser op www.ziggogo.tv via een computer of mobiel apparaat?

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Merken zijn MI tv CHIQ en TCL. Er staat versie 9 en softwareversie V1.00031. Voor allen de meest recentste update. Het online tv kijken via de browser ga ik effe checken.

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online browser werkt prima. Geen problemen en zeer snel. Met WiFi en zonder. Werken ze bij jullie onder dezelfde server? Zijn de certificaten up to date? Denk even hard op 🙂

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen jullie ook het piek gebruik in de gaten houden. Zit nu te kijken en het gaat nu redelijk vlot. Tijdstip 09.20

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Johnny_schanck Dankjewel voor het doorgeven van deze extra info. Deze tv's zijn rechtstreeks bekabeld aangesloten op het modem, of zit er nog een router of een v.d. Devolo's tussen?Wat  betreft deze vraag: Werken ze bij jullie onder dezelfde server? Zijn de certificaten up to date? Denk even hard op 🙂 Zowel de Ziggo GO (TV) App als www.ziggogo.tv maken verbinding met dezelfde server. 

 


 

Johnny_schanck

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 direct bekabeld op de modem. De andere 2 bekabeld op een devolo wifipunt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Johnny_schank Kun je testen of het probleem zich bij alle content (live tv, replay, On Demand) voordoet? Je kan eventueel ook een korte video opname delen waarop het probleem te zien is. Dan kan ik dit doorgeven aan de ontwikkelaars. 

Uitgelicht topic