1
Vraag
2
Reacties
Harrie57

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

NPO 1-2-3 bij Apple TV: Ondertiteling staat standaard aan

Hallo

Wij kijken tv middels de Ziggo go app op de Apple TV HD. 

Sinds gisteren krijgen we standaard ondertiteling bij ALLEEN NPO 1-2-3. Alle andere zenders doen dit niet. Als ik de ondertiteling uit zet en ik switch tussen de NPO zenders dan komt de ondertiteling weer terug. 

Iemand een oplossing of is dit een bug in een update?

groet

Harrie

22 Reacties 22
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19010Posts
  • 1372Oplossingen
  • 7164Likes

@MacQ Fijn dat het bij jouw ook is opgelost door de genoemde instellingen aan te passen op de Apple TV. Alvast een prettig weekend gewenst!

nguguru

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Paul,
Dit probleem komt weer terug, maar nu met "gesproken ondertiteling", totdusver alleen bij Engels gesproken fragmenten (Journaal en andere nieuws programmas). Mijn Apple TV staat standaard ingesteld op Engels, en de ondertiteling op Automatisch (en waar mogelijk "Uit"). Toch krijg ik nu als ik Wopke Hoekstra of President Biden Engels-sprekend voorbij zie komen, Nederlands-gesproken vertalingen eroverheen (de NPO ondertiteling volgend). Alsof ik naar Duitse of Franse TV kijk. Bijzonder irritant!

Ik lijk het nergens te kunnen uitzetten, en aan  de NPO ligt het niet lijkt het . 
(lig, de NPO App heeft dit probleem niet). 

Wat is er aan de hand?

mvg,

Bert

Pieter_Ehv

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@nguguru 

Zie dit topic van vandaag voor lotgenoten met hetzelfde probleem, gesproken ondertiteling.

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/gesproken-ondertiteling/td-p/1261749

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic