1
Vraag
2
Reageer en help mee
anonymoustly

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Movies en series, Nickelodeon logo in linker bovenhoek.

Bij movies en series zit een Nickelodeon logo in de linker bovenhoek.

Ik vind dit niet normaal voor een betaaldienst, bij een DVD, Netflix, Disney+, Amazon Prime, Videoland etc. heb je ook geen logo over het beeld heen. Het lijkt hier de NPO wel.
Ik wil dan ook verzoeken of dit logo eraf kan en in het vervolg er in ieder geval niet meer opgezet wordt.
vb, dank!

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @anonymoustly,

Welkom op de Community van Ziggo!
Ik kan me voorstellen dat logo's af een toe in de weg zitten bij een leuke serie of film. Zeker als een spannende serie of film is. 

Indien series/ films van een bepaalde zender afkomen, dan mogen zij daar hun logo opzetten. 
Deze series/ films worden dan ook zo aangeleverd door bepaalde bedrijven zoals Nickelodeon en hebben daardoor een logo van de desbetreffende zender.  Wij kunnen er dan ook niet voor zorgen dat een logo niet meer in beeld staat.

anonymoustly
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik denk dat je hier iets verward, het gaat hier niet over Replay TV het gratis terugkijk platform.

Maar Movies en series, het betaalde on demand platform. Daar zit dus ook een Nickelodeon logo overheen terwijl andere series dat daar niet hebben.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Dat klopt @anonymoustly.
Sommige series of films komen van andere zenders af zoals van Nickelodeon.
Dit is dan ook de reden waarom zij een logo in beeld laten staan. Het is dan ook afhankelijk van waar wij de serie of film hebben ingekocht. 
Hierdoor is de ene serie of film met logo en andere weer niet. Dit heeft te maken met de rechten van een film of serie. 

anonymoustly
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vind dat het op een dergelijk platform uniform hoort te zijn. Je gaat toch ook niet het ene in 4K erop zetten in echte kwaliteit en de andere ook in 4K resolutie maar dan met VHS kwaliteit? Daar krijg je ook klachten over.

eis: geen logo in beeld bijvoorbeeld.

En wil die Nickelodeon dat wel, jammer dan dan doen ze dat maar op hun eigen website.

(waar de afleveringen gek genoeg overigens geen logo hebben)

 

PS. De Disney Channel series hebben daar ook geen Disney (Channel) logo over het beeld heen. Is ook een TV zender.

 

Vind het ook een beetje goedkoop en gemakzuchtig te gaan verschuilen van daar hebben wij geen invloed  op want het is niet onze content. Klopt maar het is wel jullie dienst en dan kun je best eisen stellen over hoe content wordt aangeleverd.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic