Ik kan movies en series L niet bekijken op mijn ziggo go app. Maar heb dit pakket wel i.c.m. mijn vodafone abonnement. Hoe kan ik dit oplossen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Yaravin
Een warm welkom op de Ziggo Community
Wat bijzonder dat je geen toegang hebt tot de content van Movies en Series L via Ziggo GO! Ik zie dat je hier al enkele tips hebt gekregen. Ook ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat het Gratis Zenderpakket op 22 december 2020 is aangepast naar Ziggo Sport Totaal. Wil je liever het Gratis Zenderpakket wijzigen naar Movies en Series L dan kun je dit via Mijn Ziggo wijzigen en ook wij kunnen dit voor je aanpassen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk tv pakket heb je?
en hoe lang is het geleden dan je movies en series L hebt aangevraagd het zou kunnen dat het administratie systeem het nog moet verwerken
Ruim 1 jaar geleden. En daarbij functioneert het op mijn tv wel al vanaf het begin.
Kan het wel via www.ziggogo.tv ?
Anders de App, cache en andere geheugen leegmaken, App verwijderen. Apparaat opnieuw opstarten. In de Appstore App opnieuw opzoeken en binnenhalen, opnieuw inloggen.
Yaravin wrote:Ruim 1 jaar geleden. En daarbij functioneert het op mijn tv wel al vanaf het begin.
heeft het wel gewerkt in ziggo go?
Hi @Yaravin
Een warm welkom op de Ziggo Community
Wat bijzonder dat je geen toegang hebt tot de content van Movies en Series L via Ziggo GO! Ik zie dat je hier al enkele tips hebt gekregen. Ook ik heb een kijkje achter de schermen genomen en ik zie dat het Gratis Zenderpakket op 22 december 2020 is aangepast naar Ziggo Sport Totaal. Wil je liever het Gratis Zenderpakket wijzigen naar Movies en Series L dan kun je dit via Mijn Ziggo wijzigen en ook wij kunnen dit voor je aanpassen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.