1
Vraag
2
Reacties
MR3

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en series L niet beschikbaar in Ziggo Go app

Ik kan geen series meer bekijken in de ziggo Go app.

ik heb een abonnement in combi met Vodafone.

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @MR3

 

Ik heb ook jouw gegevens doorgestuurd om je profiel te laten resetten. Binnen 5 werkdagen wordt dit voor je gefixt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Werken de series wel via www.ziggogo.tv  en zie je een specifieke foutmelding?

Gaat het puur om de series werken films wel? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is een storing tussen het abonnement en de Ziggo Go app.

Ziggo is ermee aan het werk op het op te lossen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @MR3

 

Welkom op de Community!

Enorm jammer dat ook jij problemen ervaart met je Movies&Series in Ziggo GO.

Voor het resetten van je profiel hebben we wat meer informatie nodig.

 

- Foutmelding in Ziggo GO: 

- Welke film of serie heb je getest: 

- Werkt het wel op de Mediabox/CI+?

MR3
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik naar bv serie transplant kijk op ziggogo.tv staat er dat ik een abonnement nodig heb. Heb ik movies series l. Als ik iets terug wil kijken krijg ik vaak abonnement replay nodig

 

MR3
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik naar bv serie transplant kijk op ziggogo.tv staat er dat ik een abonnement nodig heb. Heb ik movies series l. Als ik iets terug wil kijken krijg ik vaak abonnement replay nodig. Ik heb alleen ci module dus kan ik niet terugkijken op tv. Gisteren heb ik met een collega van de klantenservice gesproken. Volgens haar is mijn abonnement in orde . Ze zou mij terugbellen maar heeft dat niet gedaan

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @MR3

 

Ik heb ook jouw gegevens doorgestuurd om je profiel te laten resetten. Binnen 5 werkdagen wordt dit voor je gefixt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic