Eva Berkhout

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series XL

Hallo,

 

Vorige week heb ik het movies en series pakket gratis afgesloten met daarbij 6 maanden korting op het abonnement, (als bestaande klant).

De eerste paar dagen hebben we gebruik kunnen maken van het XL pakket (HBO Game of Thrones).

Sinds gisteren werkt het pakket alleen nog via de mediabox en niet meer via de Ziggo Go app. De app geeft dan aan dat ik hier voor een abonnement moet aansluiten.

Ik heb reeds contact gehad met mensen van de chat en hebben het volgende al geprobeerd:

- Opnieuw uitgelogd onder het juiste account.

- De app opnieuw geïnstalleerd.

- Apparaat opnieuw opgestart.

- Zijn verbonden met ons eigen ziggo netwerkt.

- Alle software is up-to date en geen jail break.

- Favoriete zenders ingevuld maar dit werkte ook niet.

 

Kunnen jullie ons verder helpen zodat de Ziggo Go app ook weer werkt met HBO?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5501Posts
  • 1306Oplossingen
  • 1744Likes

Hi @Eva Berkhout
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 50975Posts
  • 3188Oplossingen
  • 11573Likes

Eerder bericht verwijderd, zie bericht van @Steefb hieronder.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5501Posts
  • 1306Oplossingen
  • 1744Likes

Hi @Eva Berkhout
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic