Over de update van Ziggo GO
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi!
Ik heb onlangs Movies & Series XL toegevoegd aan mijn abonnement, maar het lijkt niet te werken in de Ziggo Go app of in de browser. Het werkt wel via de Media Box XL. Via de chat werd geadviseerd hier een post te plaatsen voor een oplossing. Hoop dat dit gefikst kan worden!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd en nu werkt het wel. Aan mijn kant is er niets veranderd, maar fijn dat het werkt.
Hoelang geleden heb je dit toegevoegd?
Het kan tot 48 uur duren voordat dit in de achterliggende servers is toegevoegd.
Afgelopen Zondag heb ik het toegevoegd, ik zal het morgen nog een keer bekijken.
Welkom op de Ziggo Community!
Leuk dat we je mogen verwelkomen, al is de reden wat minder leuk.
Als jouw Movies&Series XL pakket werkt op de Mediabox, hoort het ook te werken op de Ziggo GO applicatie.
Als dat niet het geval is, ontvang ik graag de volgende informatie:
Welk abonnement is er afgenomen?
Type mediabox:
Welke content gaat het om:
Werkt het op de mediabox:
Werkt het op de app:
Werkt het op ZiggoGO.tv:
Voor de app:
Welke app versie:
Welke OS:
Voor Ziggo GO TV:
Welke browser:
Welk besturingssysteem:
Welk abonnement is er afgenomen?: Movies & Series XL
Type mediabox: Mediabox XL
Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met: Sopranos en Scenes From A Marriage
Werkt het op de mediabox: ja
Werkt het op de app: nee
Werkt het op ZiggoGO.tv: nee
Voor de app:
Welke app versie: 4.34.3
Welke OS: iOS 14.6
Voor Ziggo GO TV:
Welke browser: Safari en Chrome
Welk besturingssysteem: Mac OS
Dankjewel @munkicloud
We krijgen meerdere meldingen binnen met hetzelfde probleem. Op dit moment kunnen wij er niets mee doen. We zetten dit door naar onze content afdeling die zo snel mogelijk met een oplossing zal komen.
@Jamyla Ahh oke! Hoop dat het gauw opgelost kan worden. Krijg ik hier een melding als er een oplossing is?
Modem resetten 📌 📎 ✏️ .
15 seconden ingedrukt houden.
Anders even bellen naar Ziggo.
@Dexterity Topic starter heeft een Mediabox XL en een abonnement uitgebreid, wat nog niet in zijn abonnement te zien is in de Ziggo Go app en via ZiggoGoTV via de browser.
Het modem heeft hier niets mee te maken en Ziggo heeft in dit topic al contact met @munkicloud en is het intern al in behandeling.
Zie de berichten in dit topic.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Lijkt vaker voor te komen..ook bij mij zijn ze er mee bezig.
@mstrhans @munkicloud Er wordt achter de schermen hard gewerk aan een oplossing voor dit probleem. Zodra ik meer weet deel ik het onder dit topic.
Ik kom er nu achter dat ook TV kijken in de Ziggo go app niet meer mogelijk is!
Goedemorgen @mstrhans , kun je nog steeds niet gebruik maken van de Ziggo GO app? Als dit nog steeds speelt, kun je mij dan vertellen waar je precies tegenaan loopt?
Hello Meindert, nee niets werkt in de Ziggo GO app, ondanks abonnement en goede instellingen in mijn ziggo. Geen TV en geen movies & series
Irritant dat je tegen dit probleem aanloopt, @mstrhans . Onze superuser @EnergieBoy is online en helpt je hier graag mee 🙂
Mocht je last hebben van de bovenstaande kwestie, zou je dan de onderstaande gegevens willen aanleveren?
Welk abonnement is er afgenomen?:
Type mediabox:
Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met:
Werkt het op de mediabox:
Werkt het op de app:
Werkt het op ZiggoGO.tv:
Voor de app:
Welke app versie:
Welke OS:
Voor Ziggo GO TV:
Welke browser:
Welk besturingssysteem:
Als er een storing is geweest en het is opgelost maar je app werkt nog altijd niet dan zou je nog twee dingen kunnen doen. De app verwijderen, opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurd als je weer opnieuw inlogt. Zorg wel dat je ook iOS 15 hebt, zie namelijk dat je nog iOS 14 in je bezit hebt. Wil dat niet lukken dan zal toch echt Ziggo op de achtergrond je account een keer moeten resetten, want dan is er iets blijven hangen tijdens de storing en je aansluiting.
Ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd en nu werkt het wel. Aan mijn kant is er niets veranderd, maar fijn dat het werkt.
Welk abonnement is er afgenomen?: Giga en TV Complete
Type mediabox: Next
Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met:
Werkt het op de mediabox: Ja
Werkt het op de app: Nee
Werkt het op ZiggoGO.tv: Nee
Voor de app:
Welke app versie: Laatste versie
Welke OS: ios15
Voor Ziggo GO TV:
Welke browser: Chrome
Welk besturingssysteem: MacOS
Hier werkt het nog steeds niet!
@mstrhans Super bedankt voor al de informatie! Wil je de postcode en huisnummer nog toevoegen aan je Community profiel? Deze informatie is alleen zichtbaar voor moderators.
Met deze informatie kan ik je probleem op de juiste manier doorzetten.
Dank je Lotte, is gedaan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...