1
Vraag
2
Reacties
munkicloud

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Movies & Series XL werkt niet op Ziggo Go of de app

Hoi!

Ik heb onlangs Movies & Series XL toegevoegd aan mijn abonnement, maar het lijkt niet te werken in de Ziggo Go app of in de browser. Het werkt wel via de Media Box XL. Via de chat werd geadviseerd hier een post te plaatsen voor een oplossing. Hoop dat dit gefikst kan worden!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
munkicloud
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd en nu werkt het wel. Aan mijn kant is er niets veranderd, maar fijn dat het werkt.

Bekijk in context

36 Reacties 36
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hoelang geleden heb je dit toegevoegd?

Het kan tot 48 uur duren voordat dit in de achterliggende servers is toegevoegd.

munkicloud
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Afgelopen Zondag heb ik het toegevoegd, ik zal het morgen nog een keer bekijken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@munkicloud

 

Welkom op de Ziggo Community!

 

Leuk dat we je mogen verwelkomen, al is de reden wat minder leuk.

Als jouw Movies&Series XL pakket werkt op de Mediabox, hoort het ook te werken op de Ziggo GO applicatie.

Als dat niet het geval is, ontvang ik graag de volgende informatie:
 

Welk abonnement is er afgenomen?

Type mediabox:

Welke content gaat het om:

Werkt het op de mediabox:

Werkt het op de app:

Werkt het op ZiggoGO.tv:

Voor de app:

Welke app versie:

Welke OS:

Voor Ziggo GO TV:

Welke browser:

Welk besturingssysteem:

munkicloud
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Welk abonnement is er afgenomen?: Movies & Series XL

Type mediabox: Mediabox XL

Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met: Sopranos en Scenes From A Marriage

Werkt het op de mediabox: ja

Werkt het op de app: nee

Werkt het op ZiggoGO.tv: nee

Voor de app: 

Welke app versie: 4.34.3

Welke OS: iOS 14.6

Voor Ziggo GO TV:

Welke browser: Safari en Chrome

Welk besturingssysteem: Mac OS

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @munkicloud

 

We krijgen meerdere meldingen binnen met hetzelfde probleem. Op dit moment kunnen wij er niets mee doen. We zetten dit door naar onze content afdeling die zo snel mogelijk met een oplossing zal komen.

munkicloud
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Jamyla Ahh oke! Hoop dat het gauw opgelost kan worden. Krijg ik hier een melding als er een oplossing is?

Dexterity

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem resetten 📌 📎 ✏️ .

15 seconden ingedrukt houden.

 

Anders even bellen naar Ziggo.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dexterity Topic starter heeft een Mediabox XL en een abonnement uitgebreid, wat nog niet in zijn abonnement te zien is in de Ziggo Go app en via ZiggoGoTV via de browser.

Het modem heeft hier niets mee te maken en Ziggo heeft in dit topic al contact met @munkicloud en is het intern al in behandeling.

 

Zie de berichten in dit topic.

mstrhans

Level 3
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook hetzelfde probleem. Lijkt vaker voor te komen..ook bij mij zijn ze er mee bezig.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@mstrhans @munkicloud Er wordt achter de schermen hard gewerk aan een oplossing voor dit probleem. Zodra ik meer weet deel ik het onder dit topic.

mstrhans

Level 3
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kom er nu achter dat ook TV kijken in de Ziggo go app niet meer mogelijk is!

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @mstrhans , kun je nog steeds niet gebruik maken van de Ziggo GO app? Als dit nog steeds speelt, kun je mij dan vertellen waar je precies tegenaan loopt? 

mstrhans

Level 3
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hello Meindert, nee niets werkt in de Ziggo GO app, ondanks abonnement en goede instellingen in mijn ziggo. Geen TV en geen movies & series

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Irritant dat je tegen dit probleem aanloopt, @mstrhans . Onze superuser @EnergieBoy is online en helpt je hier graag mee 🙂 

 

Mocht je last hebben van de bovenstaande kwestie, zou je dan de onderstaande gegevens willen aanleveren?

Welk abonnement is er afgenomen?: 

Type mediabox: 

Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met: 

Werkt het op de mediabox:

Werkt het op de app:

Werkt het op ZiggoGO.tv: 

Voor de app: 

Welke app versie: 

Welke OS:

Voor Ziggo GO TV:

Welke browser: 

Welk besturingssysteem: 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Als er een storing is geweest en het is opgelost maar je app werkt nog altijd niet dan zou je nog twee dingen kunnen doen. De app verwijderen, opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurd als je weer opnieuw inlogt. Zorg wel dat je ook iOS 15 hebt, zie namelijk dat je nog iOS 14 in je bezit hebt. Wil dat niet lukken dan zal toch echt Ziggo op de achtergrond je account een keer moeten resetten, want dan is er iets blijven hangen tijdens de storing en je aansluiting. 

munkicloud
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het zojuist nog een keer geprobeerd en nu werkt het wel. Aan mijn kant is er niets veranderd, maar fijn dat het werkt.

mstrhans

Level 3
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Welk abonnement is er afgenomen?: Giga en TV Complete

Type mediabox: Next

Welke content gaat het om: Alle extra movies en series, geprobeerd met: 

Werkt het op de mediabox: Ja

Werkt het op de app: Nee

Werkt het op ZiggoGO.tv:  Nee

Voor de app:  

Welke app versie: Laatste versie

Welke OS: ios15

Voor Ziggo GO TV:

Welke browser: Chrome

Welk besturingssysteem: MacOS

 

Hier werkt het nog steeds niet!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@mstrhans Super bedankt voor al de informatie! Wil je de postcode en huisnummer nog toevoegen aan je Community profiel? Deze informatie is alleen zichtbaar voor moderators. 

 

 

Met deze informatie kan ik je probleem op de juiste manier doorzetten. 

mstrhans

Level 3
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Lotte, is gedaan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic