Ik heb Movies&Series XL gekregen. Geldt dit ook voor de Ziggo Go app? Zo ja, is dit automatisch toegevoegd of moet ik daar een handeling voor doen?
En als ik op Ziggo Go een film koop, kan ik deze dan ook downloaden en later zonder internetverbinding kijken (bv onderweg)?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.
Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂
Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.
Even korte antwoorden:
1 ja geldt ook voor ziggo go.
2 dit gaat automatisch. Nee je hoeft niks te doen.
3 om de app überhaupt te laten werken heb je internet nodig. Je kunt een gehuurde en of gedownloade movie volgens mij niet offline kijken. Ik ben niet 100% zeker , probeer het even.
Ben nog wel benieuwd of iemand antwoord heeft op de vraag of je gehuurde films uberhaupt kan downloaden en als ja, of je ze offline kan kijken. Ik las op de site dat je gedownloade series/films offline kan kijken maar eerder wilde ik eens op een camping zonder wifi een gedownloade serie offline kijken en dat lukte toen niet.
Je kunt gedownloade films offline bekijken.
Dank @Bert ! En kan je films die je huurt downloaden dat je weet?
Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂
Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.