Vraag
Reacties
Oplossing
bas7
Level 2

Movies & Series XL in Ziggo GO

Ik heb Movies&Series XL gekregen. Geldt dit ook voor de Ziggo Go app? Zo ja, is dit automatisch toegevoegd of moet ik daar een handeling voor doen?

En als ik op Ziggo Go een film koop, kan ik deze dan ook downloaden en later zonder internetverbinding kijken (bv onderweg)?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.

Bekijk in context

Ga naar reactie
AlexHelpt
Level 16

Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂

Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.

Ga naar reactie
ArCr
Level 2

Even korte antwoorden:

1 ja geldt ook voor ziggo go.

2 dit gaat automatisch. Nee je hoeft niks te doen.

3 om de app überhaupt te laten werken heb je internet nodig. Je kunt een gehuurde en of gedownloade movie volgens mij niet offline kijken. Ik ben niet 100% zeker , probeer het even.

bas7
Level 2
Topicstarter

Ben nog wel benieuwd of iemand antwoord heeft op de vraag of je gehuurde films uberhaupt kan downloaden en als ja, of je ze offline kan kijken. Ik las op de site dat je gedownloade series/films offline kan kijken maar eerder wilde ik eens op een camping zonder wifi een gedownloade serie offline kijken en dat lukte toen niet. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt gedownloade films offline bekijken.

0 Kudos
bas7
Level 2
Topicstarter

Dank @Bert ! En kan je films die je huurt downloaden dat je weet?

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂

Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan