1
Vraag
2
Reacties
bas7

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series XL in Ziggo GO

Ik heb Movies&Series XL gekregen. Geldt dit ook voor de Ziggo Go app? Zo ja, is dit automatisch toegevoegd of moet ik daar een handeling voor doen?

En als ik op Ziggo Go een film koop, kan ik deze dan ook downloaden en later zonder internetverbinding kijken (bv onderweg)?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70542Posts
  • 4908Oplossingen
  • 19971Likes

Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.

Bekijk in context

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 683Likes

Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂

Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70542Posts
  • 4908Oplossingen
  • 19971Likes

Hij komt binnen 48 uur actief op je Ziggo Go app, het heeft een bepaalde periode nodig om in de achterlopende servers door te lopen.

ArCr

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Even korte antwoorden:

1 ja geldt ook voor ziggo go.

2 dit gaat automatisch. Nee je hoeft niks te doen.

3 om de app überhaupt te laten werken heb je internet nodig. Je kunt een gehuurde en of gedownloade movie volgens mij niet offline kijken. Ik ben niet 100% zeker , probeer het even.

bas7
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben nog wel benieuwd of iemand antwoord heeft op de vraag of je gehuurde films uberhaupt kan downloaden en als ja, of je ze offline kan kijken. Ik las op de site dat je gedownloade series/films offline kan kijken maar eerder wilde ik eens op een camping zonder wifi een gedownloade serie offline kijken en dat lukte toen niet. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70542Posts
  • 4908Oplossingen
  • 19971Likes

Je kunt gedownloade films offline bekijken.

bas7
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank @Bert ! En kan je films die je huurt downloaden dat je weet?

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 683Likes

Gehuurde (betaalde) films zijn na 'aanschaf' 48 uur te bekijken, en (naar ik weet) niet downloadbaar 🙂

Zie ook: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand onderaan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic