1
Vraag
2
Reageer en help mee
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Movies&Series(X)L ViacomCBS

Bijna alles van HBO is weg zoals aangegeven vorig jaar, muv een aantal films&series. Echter het aanbod van ViacomCBS is niet echt duidelijk aangegeven. Bovendien is het L gedeelte zeer beperkt tov toen er nog HBO was, wordt dit nog uitgebreid? Anders heeft Movies&Series(X)L eigenlijk totaal geen nut.

Dan had VodafoneZiggo naast ViacomCBS beter ook nog een deal kunnen sluiten met Film1 om dit aanbod ook in Movies&SeriesXL op te nemen en in Movies&SeriesL alleen als extra bovenop Movies&Series het ViacomCBS aanbod.
Niet dat Film1 zoveel soeps is.

57 Reacties 57
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik ga er vanuit dat na maandag alles wel wordt aangevuld tot de ware inhoud, bedoel we zitten in een weekend en de kantoren zijn gesloten. Misschien weet @Paul  wel iets meer over de nieuwe inhoud van ViaComCBS

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Ik ging ervan uit dat dit automatisch ging. Dat er in het systeem was gezet content blokkeren op datum 01-01-2022 op tijd X en op tijd X content op server/network zetten 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Je zou het denken maar komt niet vanuit Ziggo, als Liberty Global maandag voor ogen hebt, dan wordt dit doorgevoerd, even afwachten nog 😊

 

Ik zie net een topic van je in het Archief ViacomCBS content toevoegen aan Movies en Series (XL) 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Dat is ook al een jaar geleden zie ik

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Template  schreef:

@Dave! Dat is ook al een jaar geleden zie ik


kwam hem tegen, dus je toevoeging wordt wel gedaan 😉 alleen nog toevoegen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ben dus niet de enige, ik zie nagenoeg geen mij bekende Showtime series. Als het HBO content meteen kan worden stopgezet zie ik geen reden dat dit niet andersom ook kan.

Het complete aanbod op dit moment, ik zie echt maar een stuk of 60 titels, stelt geen klap voor.

 

Ik hoop dat @Dave! Gelijk krijgt en het vanaf maandag wordt aangevuld, dit is tot nog toe een tegenvaller.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. wrote:

Ik ben dus niet de enige, ik zie nagenoeg geen mij bekende Showtime series. Als het HBO content meteen kan worden stopgezet zie ik geen reden dat dit niet andersom ook kan.

Het complete aanbod op dit moment, ik zie echt maar een stuk of 60 titels, stelt geen klap voor.

 

Ik hoop dat @Dave! Gelijk krijgt en het vanaf maandag wordt aangevuld, dit is tot nog toe een tegenvaller.


Ook niet veel van ViacomCBS van het Paramount merk, CBS merk, Nickelodeon merk(als dit komt hopelijk met US Audio en met die tenenkrommende NL dub), MTV Merk. Dat wat er wel van die merken opstaat stond er al enige tijd op. Het enige dat van ViacomCBS erbij is gekomen lijkt wel, Mission Impossible, Star Trek en dan van beide niet eens alle delen en de serie californication.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dexter wordt zelfs op de website genoemd, nu heeft Prime Video dit (nog) in het aanbod en NPO3 het nieuwe seizoen.  Dit is een valse start, ik verwacht ook weinig paramount plus titels.

Hoewel ik hoop toch dat de 3 nieuwe Star trek titels ook beschikbaar komen.

Paramount had van Star Trek Discovery de rechten al bij Netflix weg gehaald nog voor ze in Nederland beginnen.

 

Nickelodeon,  MTV en Spike zat al in het Ziggo aanbod met de lineaire kanalen dus die rechten had Ziggo al.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. wrote:

Dexter wordt zelfs op de website genoemd, nu heeft Prime Video dit (nog) in het aanbod en NPO3 het nieuwe seizoen.  Dit is een valse start, ik verwacht ook weinig paramount plus titels.

Hoewel ik hoop toch dat de 3 nieuwe Star trek titels ook beschikbaar komen.

Paramount had van Star Trek Discovery de rechten al bij Netflix weg gehaald nog voor ze in Nederland beginnen.

 

Nickelodeon,  MTV en Spike zat al in het Ziggo aanbod met de lineaire kanalen dus die rechten had Ziggo al.


Dat zie die zenders linair hebben, geeft ze niet automatisch het recht om ze in Movies&Series, dit zit zelfs niet eens in (X)L, het zit in de standaard Movies&Series.
ViacomCBS-Paramount, Warner Media(Muv HBO) en Sony content is vaak niet exclusief bij een aan content aanbieder. Eigenlijk zoals vroeger met de videotheken, bij de concurrenten hadden ze vaak dezelfde films te huur, Videoland had ook niet exclusief de rechten op Sony films en Filmclub die van Warner en dan een kleine videotheek die van FOX. Er waren wel wat films of series exclusief bij een keten, echter niet de hele catalogus van een maatschapij was exclusief bij eentje. Dit lijkt met bepaalde films&series voor streaming diensten nu ook het geval. Dus Dexter kan waarschijnlijk gewoon op meerder diensten te zien zijn. Paramount+ titels zullen waarschijnlijk naar SkyShowtime, voor de Star Trek liefhebber is te hopen dat Star Trek voorlopig compleet bij Movies&SeriesXL dan te zien is, bijvoorbeeld tot Skyshowtime in Nederland start. Wellicht heeft ViacomCBS de gedachte gehad een deel van de Paramount titles brengen we onder bij Ziggo(dus niet de Paramount+ titels) en de rest op Skyshowtime. Dezelfde titles ook op Skyshowtime en extra bijbehorende series en spinoffs die niet bij Ziggo te zien zullen zijn. Movies&Series wordt dan wellicht gebruikt om je lekker te maken om toch Skyshowtime te nemen.
Niet alles van Warner verdwijnt bij Ziggo, dus wellicht ook om je lekker te maken om HBO Max te nemen?

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Template ik bedoelde daarmee een aantal series te zien op deze kanalen die al langer in movies en series online stonden geheel 2021 al.

 

 

Laten we het maar een valse start noemen, verder is het maar afwachten.

 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Als tijdelijk compensatie zouden de klanten indien Film1 akkoord gaat hiermee. De klanten die al langer dan 6 maanden betalen voor Movies&SeriesXL, drie maanden gratis Film1 met Film1 ondemand kunnen geven(ook al is Film1 sinds het niet meer van Sony is niet veel soeps meer), met voorwaarden oa je houd mininaal 6 maanden Movies&SeriesXL, je gaat tevens een jaar contract met Ziggo aan, al houd exact hetzelfde contract verder. De klanten die Movies&SeriesL gratis via Vodafone hebben krijgen deze compensatie dan niet. 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Template  schreef:

@Dave! Als tijdelijk compensatie zouden de klanten indien Film1 akkoord gaat hiermee. De klanten die al langer dan 6 maanden betalen voor Movies&SeriesXL, drie maanden gratis Film1 met Film1 ondemand kunnen geven(ook al is Film1 sinds het niet meer van Sony is niet veel soeps meer), met voorwaarden oa je houd mininaal 6 maanden Movies&SeriesXL, je gaat tevens een jaar contract met Ziggo aan, al houd exact hetzelfde contract verder. De klanten die Movies&SeriesL gratis via Vodafone hebben krijgen deze compensatie dan niet. 

 


Nu kom je weer met een onzinnig idee, waarom meteen dat jaar vast zitten, dat is geen compensatie dat is eerder een boete.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. wrote:

@Template  schreef:

@Dave! Als tijdelijk compensatie zouden de klanten indien Film1 akkoord gaat hiermee. De klanten die al langer dan 6 maanden betalen voor Movies&SeriesXL, drie maanden gratis Film1 met Film1 ondemand kunnen geven(ook al is Film1 sinds het niet meer van Sony is niet veel soeps meer), met voorwaarden oa je houd mininaal 6 maanden Movies&SeriesXL, je gaat tevens een jaar contract met Ziggo aan, al houd exact hetzelfde contract verder. De klanten die Movies&SeriesL gratis via Vodafone hebben krijgen deze compensatie dan niet. 

 


Nu kom je weer met een onzinnig idee, waarom meteen dat jaar vast zitten, dat is geen compensatie dat is eerder een boete.


Dat is geen onzinnig idee, dat is om te voorkomen dat mensen ff lekker gratis nog Film1 nemen en dan naar de concurrent gaan.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik snap je gedachte een heel klein beetje, maar die constructie is geen compensatie te noemen. En het onderscheidt met de klanten met Vodafone en Movies en series L valt bij mij al helemaal verkeerd. 

Wie weg wil gaat toch wel weg, wie wil blijven blijft.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. wrote:

Ik snap je gedachte een heel klein beetje, maar die constructie is geen compensatie te noemen. En het onderscheidt met de klanten met Vodafone en Movies en series L valt bij mij al helemaal verkeerd. 

Wie weg wil gaat toch wel weg, wie wil blijven blijft.


Dat Movies&Series L is zogenaamd gratis dus betaal je er niet voor en het is sowieso altijd een kleiner pakket geweest. Dan ga je niet opeens gratis film1 bij L nog erbovenop geven met het ondemand van Film1. Willen ze die Vodafone klant die Movies&SeriesL heeft iets extra geven geef dan niet Film1, geef dan naast het gratis Movies&SeriesL bijvoorbeeld gratis het kids pakket of Ziggo Sport Totaal naast Movies&SeriesL, aangezien dit de 2 ander opties zijn. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een movies en series L klant heeft recht op hetzelfde aanbod als de klant met XL, op de TV kanalen na.

 

Maar goed dit gaat niet gebeuren. Eerst maar afwachten of per 0:00 3-1-2022 het aanbod er wel is.

 

Die datum staat hier genoemd 

Vanaf 3 januari lees je hier alles over het nieuwe aanbod.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Er had gewoon even betere communicatie moeten zijn met het wegvallen van HBO en nieuwe Content, maar ik zie dat ViaComCBS eigelijk alleen maar winnaars, want Paramount en Paramount+ CBS, Warner Media zijn Disney onderdelen en als je naar de zenders kijkt die verdwenen zijn uit het TV Max pakket krijg je dat weer terug maar ik heb een vermoeden die ik nog niet hard kan maken en kan uitspreken, maar denk dat ViaCom CBS best wel een goede winst van Ziggo (Liberty Global) zou zijn en Film1 is optie je hebt nu maand voor 5 euro dacht ik gelezen te hebben, ik kijk het niet, maar Ziggo is de enige platform die 4 kanalen van Film1 heeft de rest van de providers hebben maar 1 kanaal Film1. Ik denk wel dat het goed gaat komen, alleen ja de feestdagen vallen beroerd in een weekend, we gaan het aankomende week meemaken, en @RoWi.  het idee van @Template  is zo gek nog niet hoor korting of kanaal openzetten van Film1 als compensatie.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

lol door het wegvallen zouden we als compensatie hogere uploaden moeten krijgen wat weer een leuk clickbait artikel

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-snellere-upload-moet-klantverlies-door-formule-1-en-hbo-voorkom...

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dave! Dat is ook niet zo gek, wel de verplichting van een 12 maanden contract!! Bij een compensatie stel je geen verplichtingen, dan is het geen compensatie meer.

Waar baseer je de link met Disney op?

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic