Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Walrenshi
Level 5

Modem moet steeds uit- en aangezet worden voordat ik kan casten vanaf PC en tablet

2022-07-15

Ik heb een PC windows10 en een android tablet. Wanneer ik gebruik wil maken van de cast funktie, dan mis ik het icoontje. Dit mis ik dan op mijn PC en tablet. Nu ben ik erachter gekomen (tijdens de laatste F1 race 😞 ) dat ik dan het modem even moet uitschakelen en na 30 seconden weer inschakelen. Dan krijg ik de icoontjes weer te zien en kan weer casten. Nu dacht ik dat het eenmalig was, wellicht ten gevolge van werkzaamheden c.q. upgrade, whatever.

Nu blijkt dat ik telkens mijn modem uit en aan moet zetten eer ik kan casten, zelfs op 1 dag.

Uiteraard erg hinderlijk, zijn er meer gebruikers die hier last van hebben en is hier een oplossing voor?

Hoor het graag

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
40 Reacties 40
Walrenshi
Level 5
Topicstarter

Correct, en al zou het 1x per maand voorkomen dan ben ik ook al tevreden. 

Waaraan het nu ligt, dat zal wel een raadsel blijven. Het is in elk geval niet meer dagelijks.

0 Kudos