Beste,
Ik ervaar nu al enige tijd problemen met het gebruik van de Ziggo Go app.
Het probleem is dat zodra ik stream via de app op het mobiele datanetwerk de app na ongeveer 10 minuutjes stil valt en de gehele internetverbinding op de telefoon is weggevallen.
Ik heb hierover al meermaals contact opgenomen met Vodafone. Ik heb al reeds een nieuwe simkaart ontvangen, er zijn harde netwerk resets uitgevoerd op zowel de telefoon als vanuit vodafone zelf, maar het probleem blijft zich voordoen. Volgens Vodafone zijn er ook totaal geen problemen te vinden aangaande mijn datanetwerk en zijn alle waarden en instellingen zoals ze horen te zijn.
Andere apps zoals Youtube, Twitch en andere streaming apps geven geen problemen en staan garant voor urenlang kijkplezier. Specifiek de Ziggo Go app blijft uitvallen en zorgt voor het volledige verlies van mijn dataverbinding. Waarna ik de vliegtuigmodus moet in- en uitschakelen om mijn dataverbinding weer terug te krijgen.
Alleen bij het kijken via WiFi doet dit probleem zich niet voor en blijft de Ziggo Go app gewoon werken.
Even wat gegevens over mijn (splinternieuwe) telefoon:
iPhone 12 mini. (de problemen deden zich ook voor op mijn iPhone 11)
iOs versie: 15.6.1
Met vriendelijke groet,
Kevin