1
Vraag
2
Reacties
johan.lubbering

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo account aanmaken

Ik probeer in te loggen op mijn ziggo, maar dit lukt niet. Als ik een account aanmaak, dan geeft hij aan dat er al een account is met mijn emailadres. Als ik een inlognaam op vraag, dan geeft hij aan dat er geen account is gekoppeld aan mijn adres/klantnummer. Als ik mijn wachtwoord probeer te veranderen, dan word ik doorgestuurd naar mijn vodafone (dit wachtwoord wil ik niet veranderen). Ook dit heb ik uiteindelijk toch geprobeerd via de link in mijn mail, maar ook dan kan ik niet bij mijn ziggo inloggen. Ik heb dit probleem nu al 3 dagen. Hoezo als ik een wachtwoord aanvraag voor mijn ziggo, word ik überhaupt naar mijn vodafone doorgestuurd? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @johan.lubbering
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het aanmaken van een Mijn Ziggo account. Op basis van de adresgegevens van je profiel zie ik dat je je nog niet hebt geregistreerd voor Mijn Ziggo met je nieuwe klantnummer. Dit kun je doen op deze pagina. Je moet je in dit geval registeren met een ander e-mailadres dan het e-mailadres waarmee je een account voor My Vodafone hebt aangemaakt. Dit zorgt namelijk voor de foutmelding dat er al een account bekend is met dit e-mailadres. 

Je kunt er ook voor kiezen om het huidige My Vodafone account uit te breiden met Mijn Ziggo. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens. Mocht je dit willen dan kun je dit in My Vodafone regelen onder het kopje profiel en door te klikken op ''account instellen'' onder 'My Vodafone account'. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Mijn Ziggo en Mijn Vodafone gebruiken dezelfde authenticatie server zover ik weet, is er al eerder een Mijn Ziggo aangemaakt en is deze ooit gekoppeld met het Mijn Vodafone account, in dat geval hebben Mijn Ziggo en Mijn Vodafone dezelfde inlog gegevens nodig.

johan.lubbering
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan ook niet inloggen met dezelfde inloggegevens als die van mijn vodafone. Ze kunnen denk ik niet gekoppeld zijn, aangezien ik nooit een mijn Ziggo account heb kunnen aanmaken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @johan.lubbering
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het aanmaken van een Mijn Ziggo account. Op basis van de adresgegevens van je profiel zie ik dat je je nog niet hebt geregistreerd voor Mijn Ziggo met je nieuwe klantnummer. Dit kun je doen op deze pagina. Je moet je in dit geval registeren met een ander e-mailadres dan het e-mailadres waarmee je een account voor My Vodafone hebt aangemaakt. Dit zorgt namelijk voor de foutmelding dat er al een account bekend is met dit e-mailadres. 

Je kunt er ook voor kiezen om het huidige My Vodafone account uit te breiden met Mijn Ziggo. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens. Mocht je dit willen dan kun je dit in My Vodafone regelen onder het kopje profiel en door te klikken op ''account instellen'' onder 'My Vodafone account'. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic