Was ik vorige week nog blij de oplossing gevonden te hebben, nu heb ik weer zwart beeld (zelfde als voorheen) dus programmagids, en alle lopende programma's zijn prima te zien, starten van een uitzending wordt aangegeven, maar zodra de video start is mijn beeld zwart, maar loopt het geluid gewoon door (het lijkt erop dat de bediening van de tablet functies (return en home) tijdens dit probleem ook slecht functioneren/blokkeren)
Vergeleken met NPO die het de vorige keer ook niet deed, die gaat nu als een speer, niks aan de hand.
Goed ik heb intussen de tablet 4 x geheel gereset (hard reset volledig fabrieks instellingen) en telkens weer volledig in moeten richten en ziggo al 4x verwijderd en opnieuw geinstalleerd.... helpt allemaal niks
Via website kijken is prima maar traag, heb dus gelukkig via een omweg kunnen kijken.
Nu vraag ik mij dus ten zeerste af welke setting er in de background blijft staan (mijn ziggo inlog gegevens waren zelfs na de diverse restes nog ergens in een memory blijven plakken) die verhindert dat de video's binnen de app zichtbaar worden.... zou Google iets tegenhouden? (ik heb wel een hoop privacy zaken dicht gegooid in een eerdere sessie) gebruikt ziggo go onderdelen van andere apps? , ik heb bij de laatste reset onmiddelijk ziggo geprobeerd zonder ook maar een setting te veranderen helpt allemaal niks
zeker ontevreden!!!