1
Vraag
2
Reageer en help mee
Toon1966

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Ziggo en Ziggo Go toegang

Wegens problemen met de Ziggo GO webpagina heb ik wachtwoorden en gebruikersnaam gewijzigd. Nu heb ik alleen nog maar toegang tot Mijn Account pagina als ik bij Mijn Ziggo inlog. Wanneer ik de button 'Naar Mijn Ziggo' indruk kom ik weer terug op Mijn Account pagina maar kom niet op Mijn Ziggo. Ook het inloggen op Ziggo Go werkt niet meer. De Ziggo Go app werkt ook alleen nog maar op 1 device waar ik nog niet de nieuwe inloggegevens heb hoeven geven. De service desk kan mij niet helpwn en zegt dat mijn account niet gereset kan worden in verband met mijn privacy. Weet iemend hier hoe dit probleem opgelost kan worden?

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Er was gister wel een storing want hier deed Mijn Ziggo hetzelfde en bleef hangen, de inlog van Mijn Ziggo en van de Community zijn hetzelfde dus je zal waarschijnlijk misschien als je later probeert er wel in komen.

Maar ik ga dit wel even voorleggen aan de Ziggo Medewerkers.

Toon1966
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Dave. Dit is echter een issue dat al langer speelt dus ik denk niet dat het met een storing bij Mijn Ziggo of Ziggo Go te maken heeft.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Toon1966! Wat naar dat het allemaal niet meer lukt met MijnZiggo en ZiggoGO! Wat voor melding krijg je te zien als je probeert in te loggen? En heb je dit op verschillende apparaten/webbrowsers? Ik ben ook benieuwd dat als je beide apps gebruikt, je ze al verwijderd hebt, toestel opnieuw hebt opgestart en weer download. Laat je me weten hoe het dan gaat?

Toon1966
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien,

Het probleem doet zich voor op verschillende laptops en met verschillende browsers. Ook als ik de Ziggo Go app verwijder, het toestel uitzet en de app weer installeer. De Mijn Ziggo app werkt wel maar de Ziggo Go app dus niet en Ziggo Go dus ook niet op een laptop. Verder krijg ik in de Mijn Ziggo app wel mijn overzicht te zien met facturen en dergelijke, maar via een browser kom ik alleen op de Mijn account pagina en kan ik niet doorklikken naar Mijn Ziggo. Het klinkt heer verwarrend, en volgens mij is dat het ook want de Ziggo Klantenservice kon mij dus niet helpen. Hopelijk hier iemand wel.

Toon1966
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik trouwens probeer in te loggen op de Ziggo Go app dan krijg ik de melding 'Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw'. Dit krijg ik dus niet als ik inlog op de Mijn Ziggo app met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Het klinkt verwarrend maar ik begrijp het helemaal! 
- MijnZiggo app werkt
- MijnZiggo browser niet

- ZiggoGO app en browser werken beide niet

Ik zie dat de gebruikersnaam hier in 2 verschillende systemen, niet met elkaar overeen komen. Ik kan dan het beste het account verwijderen zodat je een nieuw account aan kunt maken. Als je hier voor open staat, hoor ik het graag! Dan zet ik het in gang. 

Toon1966
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien,

Dat lijkt mij een goede oplossing. Dan wordt het account voor zowel Mijn Ziggo als voor Ziggo Go verwijderd en kan ik dus een nieuw account aanmaken dat zowel voor Mijn Ziggo als voor Ziggo Go  werkt?  Zet dat maar in gang.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Super! Bij deze je account verwijderd, kan soms even duren voordat je een nieuwe aan kunt maken. Probeer het in de loop van de avond en anders morgen even :-)! MijnZiggo is gekoppeld aan ZiggoGO, dat is inderdaad hetzelfde account! 

Laat je ons weten als het gelukt is?

Toon1966
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Carlien. Ik ga het vanavond proberen en anders morgen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Is het allemaal gelukt @Toon1966? 🙂

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

@Toon1966 Het is al een poos stil binnen dit topic. We zijn erg benieuwd of het allemaal gelukt is, of dat je misschien nog hulp nodig hebt. Laat je het weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic