Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
lburg wrote:
Kan iemand me vertellen met hoeveel gebruikers je op 1 account gebruik kunt maken van de app?
Ik krijg de melding dat er teveel gebruikers zijn... Er is maar 1 iemand extra ingelogt... Mag toch aannemen dat het hele huishouden de app moet kunnen gebruiken??
Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk Online tv-kijken?
Met je Mijn Ziggo accountgegevens kun je met maximaal 3 apparaten tegelijk Online tv-kijken. Of je nu kijkt op een pc, laptop, mobiel of tablet: dat maakt niet uit. De Ziggo GO app is beschikbaar voor Android, Google en Windows toestellen. Om te kijken op je laptop, ga je naar ziggogo.tv.
Is het met 3 apparaten tegelijk LIVE KIJKEN, of, zoals ik elders lees, met 3 apparaten tegelijk gebruik maken van Ziggo Go? Want dat laatste zou betekenen dat je op 4 apparaten Live ken kijken, namelijk op 3 apparaten via Ziggo Go (app) en 1 maal gewoon via je normale TV-zender....
Niet meer relevante tekst verwijderd.
@Bert Ga jij nou ook al op antieke topics reageren?
@Steefb Ai, ik kreeg een like vanuit dit topic en heb niet verder gekeken naar de datum 🤔
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.