1
Vraag
2
Reacties
lburg

Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk gebruik maken van Ziggo GO?

Kan iemand me vertellen met hoeveel gebruikers je op 1 account gebruik kunt maken van de app?
Ik krijg de melding dat er teveel gebruikers zijn... Er is maar 1 iemand extra ingelogt... Mag toch aannemen dat het hele huishouden de app moet kunnen gebruiken??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Live tv-kijken
Kijk op wel 3 schermen tegelijk live tv naar bijna honderd zenders.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/app

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Live tv-kijken
Kijk op wel 3 schermen tegelijk live tv naar bijna honderd zenders.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/app
Verwijderd account
Niet van toepassing
lburg wrote:
Kan iemand me vertellen met hoeveel gebruikers je op 1 account gebruik kunt maken van de app?
Ik krijg de melding dat er teveel gebruikers zijn... Er is maar 1 iemand extra ingelogt... Mag toch aannemen dat het hele huishouden de app moet kunnen gebruiken??

Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk Online tv-kijken?
Met je Mijn Ziggo accountgegevens kun je met maximaal 3 apparaten tegelijk Online tv-kijken. Of je nu kijkt op een pc, laptop, mobiel of tablet: dat maakt niet uit. De Ziggo GO app is beschikbaar voor Android, Google en Windows toestellen. Om te kijken op je laptop, ga je naar ziggogo.tv.

met 3 (drie) apparaten tegelijk dus.
Rotterdammert

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het met 3 apparaten tegelijk LIVE KIJKEN, of, zoals ik elders lees, met 3 apparaten tegelijk gebruik maken van Ziggo Go? Want dat laatste zou betekenen dat je op 4 apparaten Live ken kijken, namelijk op 3 apparaten via Ziggo Go (app) en 1 maal gewoon via je normale TV-zender....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

 

Niet meer relevante tekst verwijderd.

 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Bert Ga jij nou ook al op antieke topics reageren?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Steefb Ai, ik kreeg een like vanuit dit topic en heb niet verder gekeken naar de datum 🤔

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic