Vraag
Reacties
Aankondigingen
janvanderburg
Level 5

Melding "Geen verbinding" bij Ziggo GO app

Elke avond krijg ik een melding dat de verbinding is verbroken.

als ik de app opnieuw opstart doet de app het gewoon weer

wat is hie aan te doen.

ik heb gewoon internet opdat moment

0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie en welke browser en versie en welk antivirus/antimalware en versie?

0 Kudos
janvanderburg
Level 5
Topicstarter

ik werk met Windows 11 24h2 chrome altijd bijgewerkt 

bitdefender ook altijd bijgewerkt 

ik hou dat heel goed bij

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik lees verder en ervaar ook geen van je problemen.

 

Bitdefender staat er om bekend dat die wel eens verbindingen blokt.

 

Als 1e zou ik eens proberen om deze volledig te verwijderen, de computer opnieuw op te starten en te kijken of het probleem is opgelost.

Windows beveiliging neemt de beveiliging van je computer automatisch over en die werkt uitstekend.

0 Kudos
janvanderburg
Level 5
Topicstarter

als ik ziggoapp afsluit en gelijk weer opstart werkt het gewoon weer

 

0 Kudos