Elke avond krijg ik een melding dat de verbinding is verbroken.
als ik de app opnieuw opstart doet de app het gewoon weer
wat is hie aan te doen.
ik heb gewoon internet opdat moment
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie en welke browser en versie en welk antivirus/antimalware en versie?
ik werk met Windows 11 24h2 chrome altijd bijgewerkt
bitdefender ook altijd bijgewerkt
ik hou dat heel goed bij
Ik lees verder en ervaar ook geen van je problemen.
Bitdefender staat er om bekend dat die wel eens verbindingen blokt.
Als 1e zou ik eens proberen om deze volledig te verwijderen, de computer opnieuw op te starten en te kijken of het probleem is opgelost.
Windows beveiliging neemt de beveiliging van je computer automatisch over en die werkt uitstekend.
als ik ziggoapp afsluit en gelijk weer opstart werkt het gewoon weer
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.