Kevinvugt

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Melding op Ziggo GO: "kan niet inloggen" op dit moment

Dus ik ben al geruime tijd bezig mijn ziggo go aan de praat te krijgen.

Punten die zijn gedaan en niet hebben geholpen:

Verander wachtwoord.

Account verwijdert en alles op nieuwe instellen.

Inloggen op ziggo.tv 

Inloggen op s21  ziggo app werkt niet.

Vodafone winkel geweest komt er ook niet uit en ook al stappen weer door lopen. Gebeld met dealer support kwam er ook niet uit .

Dus nu op deze form hopen we er wel uit te komen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1436Posts
  • 216Oplossingen
  • 580Likes

Hallo @Kevinvugt , bedankt voor het aanleveren van deze gegevens. 

Soms kan het voorkomen dat de synchronisatie tussen je MijnZiggo account en je Ziggo GO account niet voltooid wordt nadat je het wachtwoord hebt gewijzigd. Maar zo te lezen zit jij met een compleet ander probleem. Ik heb je melding + voorbeeld intern doorgestuurd om dit op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je gelijk weten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Kevinvugt en van harte welkom op de Community. Wat stom dat je al zolang bezig bent om ZiggoGo weer aan de praat te krijgen. Goed dat je ons hier gevonden hebt, we gaan meekijken. 
 

Om een goed beeld te krijgen van de situatie wil ik graag nog een aantal aanvullende vragen stellen. Wellicht hebben één van mijn collega's hier ook al eens naar gevraagd, maar ik wil zeker weten dat we niets overslaan. Op die manier kunnen we je het snelst van een oplossing voorzien. 

 

- Je geeft aan 'Verander wachtwoord'. Daaruit maak ik op dat je dus wél kunt inloggen in MijnZiggo. Dat klopt? 

- Je geeft aan 'Inloggen op ziggo.tv'. Lukte dat wel? Of krijg je daar dezelfde / een andere foutmelding?

- Je geeft aan 'Inloggen op s21  ziggo app werkt niet'. Met S21 bedoel je dan de Samsung S21 denk ik. Dat klopt? Heb je nog andere apparaten getest en zo ja, wat voor? En krijg je hierop dezelfde melding? 

- Je maakt gebruik van de ZiggoGo app versie 4.34.0? 

- Speelt het probleem sinds de upgrade van de Mediabox XL? Of heeft het na de upgrade van de Mediabox XL nog wel goed gewerkt? 

 

Ik weet het, het zijn een hele rits aan vragen. Maar zo hebben we wel in één klap een goed beeld van de situatie. 
 

Kevinvugt
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
  • - Je geeft aan 'Verander wachtwoord'. Daaruit maak ik op dat je dus wél kunt inloggen in MijnZiggo. Dat klopt?  ja dat klopt
  • - Je geeft aan 'Inloggen op ziggo.tv'. Lukte dat wel? Of krijg je daar dezelfde / een andere foutmelding? lukt niet en zelfde melding
  • - Je geeft aan 'Inloggen op s21  ziggo app werkt niet'. Met S21 bedoel je dan de Samsung S21 denk ik. Dat klopt? Heb je nog andere apparaten getest en zo ja, wat voor? En krijg je hierop dezelfde melding? samsung en ja de zelfde meldingen 
  • - Je maakt gebruik van de ZiggoGo app versie 4.34.0?  ik hem er vandaag weer af gehad en er weer opgezet dus de meest recente 
  • - Speelt het probleem sinds de upgrade van de Mediabox XL? Of heeft het na de upgrade van de Mediabox XL nog wel goed gewerkt.  ik ben in december naar een nieuw abonnement en ik denk inderdaad dat het toen begonnen toen heb ik inderdaad die Mediabox gehad.
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1436Posts
  • 216Oplossingen
  • 580Likes

Hallo @Kevinvugt , bedankt voor het aanleveren van deze gegevens. 

Soms kan het voorkomen dat de synchronisatie tussen je MijnZiggo account en je Ziggo GO account niet voltooid wordt nadat je het wachtwoord hebt gewijzigd. Maar zo te lezen zit jij met een compleet ander probleem. Ik heb je melding + voorbeeld intern doorgestuurd om dit op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je gelijk weten. 

Uitgelicht topic