Hi @Kevinvugt en van harte welkom op de Community. Wat stom dat je al zolang bezig bent om ZiggoGo weer aan de praat te krijgen. Goed dat je ons hier gevonden hebt, we gaan meekijken.
Om een goed beeld te krijgen van de situatie wil ik graag nog een aantal aanvullende vragen stellen. Wellicht hebben één van mijn collega's hier ook al eens naar gevraagd, maar ik wil zeker weten dat we niets overslaan. Op die manier kunnen we je het snelst van een oplossing voorzien.
- Je geeft aan 'Verander wachtwoord'. Daaruit maak ik op dat je dus wél kunt inloggen in MijnZiggo. Dat klopt?
- Je geeft aan 'Inloggen op ziggo.tv'. Lukte dat wel? Of krijg je daar dezelfde / een andere foutmelding?
- Je geeft aan 'Inloggen op s21 ziggo app werkt niet'. Met S21 bedoel je dan de Samsung S21 denk ik. Dat klopt? Heb je nog andere apparaten getest en zo ja, wat voor? En krijg je hierop dezelfde melding?
- Je maakt gebruik van de ZiggoGo app versie 4.34.0?
- Speelt het probleem sinds de upgrade van de Mediabox XL? Of heeft het na de upgrade van de Mediabox XL nog wel goed gewerkt?
Ik weet het, het zijn een hele rits aan vragen. Maar zo hebben we wel in één klap een goed beeld van de situatie.