Melding op laptop 'je hebt een abonnement nodig om dit te kijken'

Ik wil een serie kijken maar krijg de melding dat ik daarvoor een abonnement nodig heb, terwijl ik abonnee ben (net afgesloten) en ingelogd ben. Als diverse keren geprobeerd. Waar ligt dit aan? Ik heb Movies XL afgesloten en wil eigenlijk nu een HBO serie kijken. 

 

Emmavdberg
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3 Reacties 3

Uitloggen. 

Cookies verwijderen. 

Programma afsluiten 

Opnieuw proberen. 

Werkt het nog niet, inloggen in MijnZiggo en kijken of Movies&SeriesXL al actief is

Template
Expert
Expert
  • 923Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

Misschien nog even een dagje wachten? Het duurt ff voordat alle systemen bijgewerkt zijn .

Steefb
Expert
Expert
  • 7683Reacties
  • 1335Oplossingen
  • 2131Likes

Hi @Emmavdberg, welkom op de Ziggo Community!

Op basis van het adres wat ik heb gevonden neem je geen digitale TV bij ons af, alleen internet. De bestelling van Movies & Series XL kon dan ook geen doorgang vinden en is gecanceld. Wil je dat wel graag, dan moet je eerst je abonnement uitbreiden met digitale TV erbij, daarna kun je Movies & Series XL erbij nemen. Movies & Series L (alleen het HBO-aanbod) is ook een optie, die krijg je gratis als je ook een Vodafone abonnement hebt.

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4212Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Uitgelicht topic