1
Vraag
2
Reageer en help mee
Emmavdberg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding op laptop 'je hebt een abonnement nodig om dit te kijken'

Ik wil een serie kijken maar krijg de melding dat ik daarvoor een abonnement nodig heb, terwijl ik abonnee ben (net afgesloten) en ingelogd ben. Als diverse keren geprobeerd. Waar ligt dit aan? Ik heb Movies XL afgesloten en wil eigenlijk nu een HBO serie kijken. 

 

3 Reacties 3
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Uitloggen. 

Cookies verwijderen. 

Programma afsluiten 

Opnieuw proberen. 

Werkt het nog niet, inloggen in MijnZiggo en kijken of Movies&SeriesXL al actief is

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Misschien nog even een dagje wachten? Het duurt ff voordat alle systemen bijgewerkt zijn .

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Emmavdberg, welkom op de Ziggo Community!

Op basis van het adres wat ik heb gevonden neem je geen digitale TV bij ons af, alleen internet. De bestelling van Movies & Series XL kon dan ook geen doorgang vinden en is gecanceld. Wil je dat wel graag, dan moet je eerst je abonnement uitbreiden met digitale TV erbij, daarna kun je Movies & Series XL erbij nemen. Movies & Series L (alleen het HBO-aanbod) is ook een optie, die krijg je gratis als je ook een Vodafone abonnement hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic