Will81

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Melding Ziggo GO app: Video wordt gedownload

Ik krijg vaak de melding van de Ziggo GO app dat er een video wordt gedownload. Deze springt tevoorschijn en is 5 seconden later weer weg. Dit gebeurt zo'n 3 á 4 per dag. Ik heb geen video of dergelijke in de wacht staan. Hoe kan dit?

Screenshot_20210210-181513_Ziggo GO.jpg

10 Reacties 10
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bijzonder zijn er meerdere gebruikers van het Ziggo account?

Will81
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee hoor. Alleen ik maak gebruik van de app.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Uit het bericht maak ik op dat je zelf geen downloads hebt gestart.

Will81
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee, dat niet. Wel heb ik tv-opnames gepland via de Ziggo Next. Maar lijkt mij sterk dat dit het probleem is.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is niet ondenkbaar dat deze als download worden aangeduid in de app, hoewel dat vreemd is.

Will81
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarschijnlijk niet dus. Kreeg net weer een melding en er zijn geen opnames actief.

Screenshot_20210214-152737_One UI Home.jpg

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ben even uit gedacht in deze.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Will81!

Bijzonder dat deze melding continu in beeld komt, terwijl je niks aan het downloaden bent en er ook geen opnames gepland staan. Fijn dat @RoWi. al even met je meegedacht heeft. 
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Je kunt ook het apparaat waarop je kijkt eens opnieuw opstarten Heb je het op meerdere apparaten getest? En als je kijkt via ziggogo.tv, krijg je dan ook de melding te zien of is het alleen via de app?

Will81
Topicstarter
Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas nog steeds de meldingen. De meldingen krijg ik alleen via de app.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Will81,

 

We hebben hier inmiddels meer meldingen van ontvangen en hebben het probleem in onderzoek. Mogelijk gaat het om een download (of data) uit het verleden dat hij nu constant opnieuw probeert te downloaden, maar niet lukt. Het lijkt gelukkig verder geen invloed te hebben op de werking of op data-verbruik. Mocht er nieuws zijn of mocht ik meer info van je nodig hebben, dan laat ik het weten!

Uitgelicht topic