1
Vraag
2
Reageer en help mee
Addi619

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding 'Neem contact op met de klantenservice' in de Ziggo Sport Totaal App

Ik heb een probleem met de toegang tot de sportkanalen in de Ziggo sporttotaal app na de recente update op iOS.

Ik heb een abonnement via de Apple App Store, maar als ik in de app op "abonnement herstellen" klik, krijg ik de melding dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Kan iemand mij helpen om weer toegang te krijgen?

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77238Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22899Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Addi619, welkom op de Ziggo Community!

Sinds deze week is het niet meer mogelijk een maandabonnement af te sluiten direct via Ziggo Sport Totaal (GO) zelf. Als je de optie zag om je abonnement te herstellen, vermoed ik eigenlijk dat je op dat moment geen actief abonnement meer had en/of deze was verlopen. Klopt dat? Actieve abonnementen van vóór deze week, lopen nog wel op de normale manier door. Mocht het inderdaad gaan om een nieuw af te sluiten abonnement op Ziggo Sport Totaal (GO), dan kun je dat alleen nog afsluiten via je televisie-provider.

Addi619
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex

Ik heb momenteel een actief abonnement op Ziggo sport totaal go.
Wanneer ik mijn account ga instellen door in te loggen in mijn browser, zie ik de volgende melding:
"U heeft momenteel een lopend contract.
Dit abonnement wordt elke maand automatisch verlengd."
De app ziet mijn betaling echter niet.
Kan iemand controleren of mijn e-mailadres correct is gekoppeld aan mijn account en zichtbaar is op jullie website?
In het verleden heb ik contact opgenomen met de klantenservice, die mijn e-mailadres heeft geverifieerd en handmatig de toegang heeft hersteld.

Laat me weten hoe ik je een e-mailadres ter verificatie kan geven. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Helder! We gaan het controleren. Je mag het e-mailadres noteren bij je profiel, bij [persoonlijke opmerkingen (privé)]

Addi619
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het e-mailadres bijgewerkt dat is gekoppeld aan de Sporttotaal-toepassing. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Addi619,

Je abonnement stond nog gewoon actief, erg gek dat het opeens niet meer werkt dus. We hebben hem voor de zekerheid gedeactiveerd en weer opnieuw geactiveerd. Wil je het over 24 uur nog eens proberen? We horen graag of het dan weer werkt! 

Addi619
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex

Ik heb zojuist de app opnieuw geopend om te controleren of hij vandaag nog werkt.
Eerst moest ik opnieuw inloggen met mijn e-mail en wachtwoord, wat ik deed.
Toen ik wilde controleren of de Ziggo sportkanalen in de app werkten, kreeg ik 2 berichten met de volgende inhoud:
1. "Foutmelding
Afspelen mislukt, er is iets mis gegaan:
Geen stream gevonden."
2. "Foutmelding
Afspelen mislukt, er is iets mis gegaan:
Geen betaling gevonden."

Kunt u dit aan uw kant controleren?

Addi619
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex 
Kun je verwijzen naar mijn bericht van vrijdag?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 676Posts
  • 66Oplossingen
  • 288Likes

Dag @Addi619! Ik heb navraag voor je gedaan en de situatie is doorgezet. We wachten nog op reactie! Zodra er meer bekend is, laten we het je vanuit hier weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic