1
Vraag
2
Reacties
Jellebuchten

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding: ''Je hebt een abonoment nodig'' bij GOT

Goedenavond,

 

Ik wou graag via mijn ziggo go game of thrones kijken,helaas geeft hij aan dat ik abbonoment nodig heb,echter heb ik deze serie al eens gekeken zonder problemen, mijn vraag waarom dit nu niet meer lukt?

 

Gr 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jellebuchten. Welkom hier! 

Zoals de andere gebruikers al zeggen; voor het kijken van Game of Thrones heb je minimaal Ziggo Movies en Series L of XL nodig. 

Nu zie ik dat je wel non-stop gratis extra's op je abonnement hebt, maar geen zenderpakket geactiveerd hebt. Zonde! Je kunt Movies en Series L dus gewoon gratis activeren/aanvragen. Dit doe je via Mijn Ziggo. Dan heb je weer alle films en series in het pakket, zonder extra kosten ^^. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welk abonnement heb je nu?

 

Ik kan hem ook niet zien, de volgende foutmelding: Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Bij mij wordt aangegeven dat ik een abonnement nodig heb. De serie valt onder movies en series XL

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jellebuchten. Welkom hier! 

Zoals de andere gebruikers al zeggen; voor het kijken van Game of Thrones heb je minimaal Ziggo Movies en Series L of XL nodig. 

Nu zie ik dat je wel non-stop gratis extra's op je abonnement hebt, maar geen zenderpakket geactiveerd hebt. Zonde! Je kunt Movies en Series L dus gewoon gratis activeren/aanvragen. Dit doe je via Mijn Ziggo. Dan heb je weer alle films en series in het pakket, zonder extra kosten ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic