1
Vraag
2
Reacties
Samvd96

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox niet te vinden in Ziggo Go. Kan ook geen producten vinden in Mijn Ziggo.

Beste Ziggo,

Ik heb nu sinds 1,5 week Ziggo op mijn adres. nu kan ik in Ziggo Go! geen series of iets kijken (lastig nu ik zoveel verhalen over Chernobyl hoor). ook kan ik in Mijn Ziggo geen producten of iets vinden, heb namelijk Vodafone dus wil ik wel graag gebruik maken van het extra pakket.

Zou iemand me kunnen helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14192Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6209Likes
Hey Samvd96 . Welkom hier en welkom bij Ziggo!
Na zo lang wachten mag je toch wel verwachten dat alles werkt. Ik duik dus snel je gegevens er in.

Nu valt me meteen op dat alles gewoon goed actief staat op het adres in je profiel. Dus ik ben verder je gegevens in gedoken en zie dat je nog helemaal geen mijnZiggo account aangemaakt hebt. Ik weet dus niet goed waarmee je nu inlogt, maar ik denk dat je het verkeerde account probeert ;-). Wil je eens een mijnZiggo account aanmaken met je (nieuwe) klantnummer?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76867Posts
  • 5225Oplossingen
  • 22733Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Ik tip even een Ziggo moderator, dat scheelt nog even wachten, 1,5 week is al veel te lang.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14192Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6209Likes
Hey Samvd96 . Welkom hier en welkom bij Ziggo!
Na zo lang wachten mag je toch wel verwachten dat alles werkt. Ik duik dus snel je gegevens er in.

Nu valt me meteen op dat alles gewoon goed actief staat op het adres in je profiel. Dus ik ben verder je gegevens in gedoken en zie dat je nog helemaal geen mijnZiggo account aangemaakt hebt. Ik weet dus niet goed waarmee je nu inlogt, maar ik denk dat je het verkeerde account probeert ;-). Wil je eens een mijnZiggo account aanmaken met je (nieuwe) klantnummer?
Samvd96
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke Ziggo , ik heb dit account op mijn vorige adres aangemaakt. dat was de Simonkoopmanstraat 50 in Wervershoof. ik verwijder mijn huidige account wel even en maak een nieuwe aan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14192Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6209Likes
Hey Samvd96 . Als je een nieuw klantnummer hebt, moet je inderdaad een nieuw account aanmaken :-).

Wil je me laten weten of alles werkt, met het nieuwe account? 🙂
Samvd96
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo, Je bent een topper! alles werkt! Bedankt voor de goede hulp!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic