Hi there,
(ook) Ik kan niet verbinden met mijn mediabox via de Ziggo Go app. Kan iemand mij daarmee helpen? De Mediabox Next werkt op zichzelf als een tierelier, dat is het probleem niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Bartmans!
Ik ben allereerst voor je gaan checken of je abonnement juist staat aan deze kant en dat is gelukkig het geval. Maakt het verschil als je de mediabox terugzet naar de fabrieksinstellingen? En staat je mediabox op het moment dat je dit checkt op de hoge energiestand?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je de opnames wel zien in ziggo go?
Als ik kijk onder TV & Replay, zie ik wel een rood merktekentje bij programma's die ingesteld staan om op te nemen. Ik zit nu te kijken in m'n (Android) App, daar zie ik onder 'bewaard' inderdaad alles eik eerder heb opgenomen maar net als in de Windows 10 app ook hier geen connectie met de. Mediabox.
Bartmans wrote:Als ik kijk onder TV & Replay, zie ik wel een rood merktekentje bij programma's die ingesteld staan om op te nemen. Ik zit nu te kijken in m'n (Android) App, daar zie ik onder 'bewaard' inderdaad alles eik eerder heb opgenomen maar net als in de Windows 10 app ook hier geen connectie met de. Mediabox.
de windows 10 bestaan niet meer
voor windows 10 moet je de browser gebruiken ziggogo.tv
Hi @Bartmans!
Ik ben allereerst voor je gaan checken of je abonnement juist staat aan deze kant en dat is gelukkig het geval. Maakt het verschil als je de mediabox terugzet naar de fabrieksinstellingen? En staat je mediabox op het moment dat je dit checkt op de hoge energiestand?
Hoi Mariska,
Kweenie wat je/of je iets gedaan hebt, maar het verbinden met m'n mediabox werkt nu naar behoren. Oók vanuit de (blijkbaar niet meer ondersteunde) Windows10 App .
Ik heb er niets voor hoeven doen en mijn mediabox stond overigens niet op de hoge energiestand.
Bedankt voor je hulp en meedenken.
Fijn om te lezen dat alles weer in kannen en kruiken is @Bartmans!
Een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2021.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.