Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Bartmans
Level 2

Mediabox Next niet zichtbaar in Ziggo Go app

Hi there,

(ook) Ik kan niet verbinden met mijn mediabox via de Ziggo Go app. Kan iemand mij daarmee helpen? De Mediabox Next werkt op zichzelf als een tierelier, dat is het probleem niet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Bartmans

Ik ben allereerst voor je gaan checken of je abonnement juist staat aan deze kant en dat is gelukkig het geval. Maakt het verschil als je de mediabox terugzet naar de fabrieksinstellingen? En staat je mediabox op het moment dat je dit checkt op de hoge energiestand? 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

kun je de opnames wel zien in ziggo go?

0 Kudos
Bartmans
Level 2
Topicstarter

Als ik kijk onder TV & Replay, zie ik wel een rood merktekentje bij programma's die ingesteld staan om op te nemen. Ik zit nu te kijken in m'n (Android) App, daar zie ik onder 'bewaard' inderdaad alles eik eerder heb opgenomen maar net als in de Windows 10 app ook hier geen connectie met de. Mediabox. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Bartmans wrote:

Als ik kijk onder TV & Replay, zie ik wel een rood merktekentje bij programma's die ingesteld staan om op te nemen. Ik zit nu te kijken in m'n (Android) App, daar zie ik onder 'bewaard' inderdaad alles eik eerder heb opgenomen maar net als in de Windows 10 app ook hier geen connectie met de. Mediabox. 

de windows 10 bestaan niet meer

voor windows 10 moet je de browser gebruiken ziggogo.tv

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Bartmans

Ik ben allereerst voor je gaan checken of je abonnement juist staat aan deze kant en dat is gelukkig het geval. Maakt het verschil als je de mediabox terugzet naar de fabrieksinstellingen? En staat je mediabox op het moment dat je dit checkt op de hoge energiestand? 

0 Kudos
Ga naar reactie
Bartmans
Level 2
Topicstarter

Hoi Mariska,
Kweenie wat je/of je iets gedaan hebt, maar het verbinden met m'n mediabox werkt nu naar behoren. Oók vanuit de (blijkbaar niet meer ondersteunde) Windows10 App .
Ik heb er niets voor hoeven doen en mijn mediabox stond overigens niet op de hoge energiestand.
Bedankt voor je hulp en meedenken.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fijn om te lezen dat alles weer in kannen en kruiken is @Bartmans
Een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2021. 

0 Kudos