Sinds kort neemt de media box iedere dag Eenvandaag op na het journaal van 18.00u. Ik heb dat niet ingesteld, bij geplande opnames maar hij blijft het dagelijks doen. Weg gooien is zinloos, want de dag daarna neemt hij het weer opnieuw op. Weet iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens in de EPG met de pijltjestoetsen of er bij een vandaag rond het tijdstip van 18,20 uur een rode cirkel staat. Zo ja, druk op de AB op OK en vervolgens op annuleer de hele serie. Daarmee zou het euvel moeten zijn verholpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens in de EPG met de pijltjestoetsen of er bij een vandaag rond het tijdstip van 18,20 uur een rode cirkel staat. Zo ja, druk op de AB op OK en vervolgens op annuleer de hele serie. Daarmee zou het euvel moeten zijn verholpen.
Dank voor je antwoord. Het lijkt inmiddels opgelost. Ik weet niet hoe, maar denk dat het te maken heeft met de updates van vandaag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.