Hallo,
kunnen jullie helpen? Als ik mijn MacBook aansluit op mijn extern scherm dan heb ik geen beeld meer maar wel geluid. Zodra ik ontkoppel heb ik weer beeld, dit was nooit het geval (volgens mij) kijk wel vaker TV en werk tegelijk.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Dank je wel
Bernard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had hetzelfde probleem (maar ik heb een displaylink tussen mn mac en m'n schermen.
Misschien helpt dit:
Ik heb een 2e chrome geïnstalleerd op m'n macbook (de laatste Chrome Beta is prima), in die versie van Chrome zet je in de instellingen Hardware Acceleration uit.
Klaar!
Zal wel een hdcp dingetje zijn, is vaak niet (eenvoudig) op te lossen.
Wat is HDCP en waar heb ik het voor nodig? (onlinekabelshop.nl)
High-bandwidth Digital Content Protection - Wikipedia
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zal wel een hdcp dingetje zijn, is vaak niet (eenvoudig) op te lossen.
Wat is HDCP en waar heb ik het voor nodig? (onlinekabelshop.nl)
High-bandwidth Digital Content Protection - Wikipedia
Ik had hetzelfde probleem (maar ik heb een displaylink tussen mn mac en m'n schermen.
Misschien helpt dit:
Ik heb een 2e chrome geïnstalleerd op m'n macbook (de laatste Chrome Beta is prima), in die versie van Chrome zet je in de instellingen Hardware Acceleration uit.
Klaar!
Dank @stefan2298 . Ik heb ook een displaylink tussen macbook pro en 2 ilyama schermen. Jouw oplossing werkt perfect.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.