Maak jij gebruik van de Ziggo GO TV app? Laat ons weten hoe je deze app ervaart!

Gebruik jij de Ziggo GO TV app op Android TV, Apple TV of Amazon Fire TV? 
En, wat vind je ervan?  

 

De vragenlijst

Deze app is nu al een tijdje te gebruiken. We zijn daarom benieuwd naar jouw ervaringen. Vul nu deze vragenlijst in en je helpt ons enorm. De resultaten worden anoniem verwerkt. Alvast bedankt voor je medewerking! 

 

Let op! Deze vragenlijst gaat dus niet over de Ziggo GO app die op je smartphone en tablet te gebruiken is.

 

< Ga naar de vragenlijst >

 

 

Veelgestelde vragen over de Ziggo GO TV app

 

 

Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7287Reacties
  • 692Oplossingen
  • 6202Likes
33 Reacties 33

Was erg blij met de app voor de apple tv. Maar nu een irritante bug in de apple tv app draaiend op 14.2. Je kunt nooit een level terug maar wordt dan meteen uit de app geknald. Lees op twitter dat dit probleem al meerdere malen is gemeld, maar dan wordt er door de klantenservice al snel gezegd dat er bij apple geklaagd moet worden. Maakt de app echt onbruikbaar op deze manier.

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sinds de xiaomi android tv box Mi box 3 een update naar Android 9 heeft gekregen onthoud de app de inlog gegevens niet meer. Na elke herstart moet je opnieuw inloggen. Voor de rest perfecte app.

Gedreven Liefhebber
  • 27Reacties
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

FrankJFK wrote:

Was erg blij met de app voor de apple tv. Maar nu een irritante bug in de apple tv app draaiend op 14.2. Je kunt nooit een level terug maar wordt dan meteen uit de app geknald. Lees op twitter dat dit probleem al meerdere malen is gemeld, maar dan wordt er door de klantenservice al snel gezegd dat er bij apple geklaagd moet worden. Maakt de app echt onbruikbaar op deze manier.

Ja, ik heb hetzelfde probleem sinds een dag. Ben benieuwd hoeveel meldingen er gemaakt moeten worden voordat er wat aan gedaan wordt. Het wordt wat vermoeiend om iedere keer Apple TV geheel te rebooten (soft of hard). 

Bij Apple klagen heeft geen zin, de app makers moeten ervoor zorgen dat hun apps bruikbaar blijven na OS updates, dat gaat Apple niet voor ze regelen. Heel gemakkelijk om bij bugs direct naar het platform te wijzen.

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

oeps, foute topic.

Gedreven Liefhebber
  • 46Reacties
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Het is inderdaad jammer dat je naar update 14.2 de app eigenlijk niet meer kunt gebruiken. De klantenservice verwijst dan naar Apple. Die heb ik gebeld. Hebben alles nagekeken en zeggen dat ik toch echt bij Ziggo moet zijn voor dit probleem.

Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

We hebben in dit topic AppleTV al problemen getackeld en ook met Bug’s

en misschien staat jullie er ook tussen.

 

Houd dit topic graag voor vragenlijst, anders blijft @Anne B Ziggo  en collega’s de topic onderwerpen verplaatsen.

 

Of zet je post in dit topic dit topic

 

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

Verval in herhaling na bovenstaande klachten, maar om apple tv app weer bruikbaar te maken, moet bug met menu-button (level terug) opgelost worden en dit kan alleen door de app-maker. Probleem kan best door iOS veroorzaakt zijn, maar daar heb ik als Ziggo-klant niets aan. Bovendien gaat apple hier vermoedelijk niets mee doen, want ik ken geen andere apps waarin dit nu fout gaat.

ik was juist zo blij met de app, want de horizon-box is helemaal dramatisch, dus gebruikte sinds enkele weken enkel de app.

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier ook. Terug naar het hoofdmenu is niet meer mogelijk. 

hoofdmenu is alleen toegankelijk na herstarten van de app. Niet vanuit een stream, en dan een stapje terug

 

sinds gisteren, denk ik
 

Liefhebber
  • 27Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zal ongetwijfeld worden opgelost, links of rechtsom.

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Teuntje 1960 wrote:

Zal ongetwijfeld worden opgelost, links of rechtsom.

Lijkt me prima! Fingers crossed 😉

Liefhebber
  • 27Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Snap er niks van hier werkt de Menu knop prima. Lijkt bij sommige wel en sommige niet.

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

Dave- wrote:

Snap er niks van hier werkt de Menu knop prima. Lijkt bij sommige wel en sommige niet.

Ohjee, dat maakt het probleem meteen minder ‘hard’…

Net even gecheckt. Ik gebruik de afstandbediening van ios. Maar de bijgeleverde hardware remote heeft hetzelfde probleem. 

Liefhebber
  • 27Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@jantjebee dat maakt het probleem niet minder hard, ik zelf ondervind geen probleem en andere weer wel dat is op zich opmerkelijk.

Dan ga je denken hoe komt het, gaat met koppeling van abonnement niet goed.

Zijn er rechten problemen.

Welke bugs komen er meer naar voren.

 

Gewoon vragen dat je bezig houd, waar gaat ie fout. Ik vind het opmerkelijk.

 

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

Dave- wrote:

waar gaat ie fout. Ik vind het opmerkelijk.

 

Zeker, hopen maar dat de ontwikkelaars van de app dat ook vinden

Liefhebber
  • 27Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Inderdaad hoop dat we snel duidelijkheid krijgen.

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

FrankJFK wrote:

Was erg blij met de app voor de apple tv. Maar nu een irritante bug in de apple tv app draaiend op 14.2. Je kunt nooit een level terug maar wordt dan meteen uit de app geknald. Lees op twitter dat dit probleem al meerdere malen is gemeld, maar dan wordt er door de klantenservice al snel gezegd dat er bij apple geklaagd moet worden. Maakt de app echt onbruikbaar op deze manier.

Ik heb het ook heel irritant. Maar er is een workaround: terug naar apple hoofdmenu met “home” button  dan 2 keer homebutton en de ziggo app afsluiten door omhoog te swipen. 

Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

HJLeussink wrote:

Het is inderdaad jammer dat je naar update 14.2 de app eigenlijk niet meer kunt gebruiken. De klantenservice verwijst dan naar Apple. Die heb ik gebeld. Hebben alles nagekeken en zeggen dat ik toch echt bij Ziggo moet zijn voor dit probleem.

Ik heb het ook heel irritant. Maar er is een workaround: terug naar apple hoofdmenu met “home” button  dan 2 keer homebutton en de ziggo app afsluiten door omhoog te swipen. 

Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen iedereen! Bedankt voor iedereen die de vragenlijst heeft ingevuld 

 

@Wwsnipes , @Dave- , @jantjebee , @Teuntje 1960 , @Kipp , @GG_2020 , @HJLeussink , @FrankJFK , we zijn op de hoogte van het probleem in Ziggo GO TV op tvOS 14.2 waardoor je niet één stap terug kunt. Maar ik heb goed nieuws! We verwachten vandaag al een update uit te kunnen brengen waarin dit probleem is opgelost!

Community Testspecialist topicstarter
Community Testspecialist
  • 7287Reacties
  • 692Oplossingen
  • 6202Likes

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

@ All


De update is hier uitgevoerd maar werkt nog steeds zonder probleem. Hoop voor de andere dat deze update wel werkt en laat even de terugkoppeling weten voor@Anne B Ziggo  in dit topic dan kan hij bij probleem te hulp komen ?

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

In eerste instantie leek het probleem niet opgelost. App verwijderd, Apple TV van stroom gehaald, vijf minuten gewacht en toen weer aangesloten en app opnieuw geinstalleerd. Toen werkte het weer ook naar 10 minuten nog. Ik hoop dat als ik app straks weer ga gebruiken het nog steeds werkt.

Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb om 14:30 uur de update uitgevoerd en werkte en nu om 19:00 uur weer aangezet en nog steeds werkend ?

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

ZiggoGO app via de app store geupdate en AppleTV herstart (voor de zekerheid), lijkt al 2 uur feilloos te werken voor zowel replays als live uitzendingen. Verschillende keren vanuit verschillende menus heen en weer terug gegaan. Lijkt erop dat het probleem gefikst is. Dank Ziggo!

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier werkt alles gelukkig weer naar behoren!

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Werkt weer prima!
Dank voor snelle oplossing met app-update. Jammer van onhandige communicatie met verwijzen naar Apple voor oplossing, maar fijn dat het opgelost is.

Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beeld blijft schokken vooral bij horizontale bewegingen. Te vermoeiend. Dus app maar verwijderd. Sinds de test fase al gemeld. Ziggo doet hier blijkbaar niks aan. Zolang dit issue niet wordt verholpen. Installeer ik de app niet meer op de ATV. 

Stamgast
  • 208Reacties
  • 0Oplossingen
  • 62Likes

Hallo,

 

Ik gebruik hem zins een weekje op de google tv.

En moet zegen werkt goed tot zover.

Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de nieuwe Nvidia SHIELD Pro werkt de app vanaf het begin prima.

Dus gelukkig met de SHIELD geen problemen,kijk nu in de praktijk vaker via de SHIELD naar Ziggo dan via de Nextbox.

Succes verder allemaal

Gedreven Ontdekker
  • 14Reacties
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ik wacht nog steeds op de box next , hij was eerst niet in voorraad (al 3 maanden geleden), wij hebben er een, die staat in de huiskamer, mijn echtgenote neemt op en bekijkt wat ze leuk vind, ik zelf ben nogal ernstig ziek (kanker) en lig in de avond vroeg in bed, had dus gevraagd aan ziggo om een tweede next box, zo dat ik in de avond ook wat leuken dingen op kan nemen en kijken, ze beloofde zodra ze er zijn, krijgt u er een van ons, MAAR GOED BELOFTES VAN ZIGGO ZIJN NIET ZO VEEL WAARD, ze zijn er wel, ik heb al 4 kennissen die nu pas wel er een kregen bij hun bestelling, misschien moet ik maar eens kijken naar een ander provider, eendje die zich wel aan zo beloftes houd, ik wou het niet gratis hoor, gewoon normaal er voor betalen, nee voor mijn is ziggo niet alleen heel duur, vaak storing internet, ze zijn beslist niet de besten , maar wel het meest onbetrouwbaar, ik gaat maar eens kijken bij RTL/VIDEOLAND OF ZO IETS. Nico ***(voor hoe lang nog)

*e-mailadres verwijderd door moderator*

Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond Loenic,

Wij hebben ook een tweede Nextbox die staat op onze slaapkamer,waarvan mijn vrouw veel gebruik van maakt,de kosten van een tweede Nextbox is 5 euro per maand.

Kan natuurlijk niet oordelen waarom u nog geen tweede Nextbox hebt gekregen,wat ik toen gedaan heb is via tel. 1200 gebeld overdag met de administratie, of eventueel via de chat van Ziggo.

Omdat ik beneden in de woonkamer regelmatig kijk via de nextbox of steeds vaker via de Nvidia SHIELD naar de app Ziggo Go met prima beeld en audio via onze 7.1 installatie.

En heel veel sterkte.

Gedreven Ontdekker
  • 14Reacties
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Sind drie dagen een Amazon Firestick in gebruik, hoofdzakelijk gekocht voor een tweede oudere (10+jaar) LG op de slaapkamer, eerst gebruikte we een Chromecast, wat vooral met Replay een ramp is.

Als klant met TV Start denk ik er nu(na die drie dagen) al over om een tweede te kopen voor de hoofd TV, omdat we met de Humax maar beperkt kunnen terugkijken, met deze app kan het wel via de gids en op al onze favoriete kanalen. 

Het enige gemis door een huisgenoot genoemd zijn de radiokanalen daar zullen we dan de Humax voor blijven gebruiken, in dat op zicht is deze app nog geen volwaardige vervanger, nadeel is de TV zal aan moeten blijven op een screensaver bijvoorbeeld.

 

Wat de Firestick zelf betreft ik kon de App niet vinden via de shop menu op de stick, ik ben er nog steeds niet achter waarom niet mogelijk door de link met een Nederlands Primeaccount. 

De apps lijken alleen via Amazon US beschikbaar te zijn. 

De versie Firestick die ik heb besteld is een internationale met 8Gb opslag met de voor geinstalleerde apps en daarnaast nog de Ziggo app, Netflix en Youtube is en nog maar 3,5 GB van de 8 beschikbaar. 

Het aansluiten en instellen van de Firestick was na een halfuur klaar, te meeste tijd ging op aan het meteen ophalen van de nieuwste software.

 

Op de TV boven hadden we met Replay wel een aantal keren irritante buffer problemen, dat wijt ik aan het wifi signaal, niet direct aan de app of het Ziggo platform. Bij gebruik op de TV beneden hebben we nog geen buffering ondervonden.

 

Expert
Expert
  • 3493Reacties
  • 143Oplossingen
  • 822Likes

@loenic is het gelukt met een extra Media Box bestellen of zal ik vragen of er een moderator even contact op neemt.

 

Stuur me anders even een Bericht door op me foto te klikken, dan kan ik hem éénmalig privé behandelen naar aanleiding van je bericht 

Super Expert
Super Expert
  • 13547Reacties
  • 535Oplossingen
  • 2506Likes

Als iemand nog algemene vragen over de Ziggo GO app voor Apple TV, Fire TV of Android TV heeft dan kun je die hier stellen. Dit topic sluit ik. 

Community Testspecialist topicstarter
Community Testspecialist
  • 7287Reacties
  • 692Oplossingen
  • 6202Likes

Uitgelicht topic