1
Vraag
2
Reacties
Louis Bodewes

Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Login Ziggo GO werkt niet (Mijn Ziggo wel)

Mijn login op mijn ziggo werkt goed.

maar login op ziggo-go werkt niet, krijg steeds foutmelding.

andere login werkt wel, dus all werkt goed.

35 Reacties 35
Meldingen
Aan Uit
Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Werkt nog steeds niet, bij het inloggen gelijk weer foutmelding.

Ww gereset

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Helaas. Ik was er al bang voor, maar wilde het toch voor de zekerheid nog 1 keer checken. 
De zaak is dinsdag op de juiste manier uitgezet. Binnen 5 werkdagen (vanaf dinsdag) zou het nu echt eindelijk opgelost moeten zijn. Ik kom dinsdag weer bij je in de lucht! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Hey @Louis Bodewes

 

Ik zit net met een collega naar dit topic te kijken, omdat ik het oprecht een beetje gênant vind worden hoe lang dit duurt. En nu valt me ineens op dat ik je mailadres op de afbeelding in je eerste bericht zie staan. Maar dat is helemaal niet de inlognaam/het e-mailadres van je Mijn Ziggo omgeving! Hiervoor heb je een ander geregistreerd. Ik ben dus bang dat je al die tijd met een verkeerd (oud?) account inlogt.

Ik ga je afbeelding even verwijderen, omdat hier een mailadres in staat. En benoem dan bij deze even dat je Mijn Ziggo account op een gmail mailadres staat. Wil je daar eens mee proberen in te loggen?  

 

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt ik heb twee mailadressen.

op verzoek heb ik mailadres wissel gedaan om te kijken of het daar in zat.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Maar je logt nu in met het gmail e-mail adres wel? En daarop krijg je dezelfde foutmelding (service niet beschikbaar) als in je 1e post?

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt met beide e-mailadressen krijg ik de foutmelding 

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Blijf het raar vinden, ik heb nog nooit kunnen inloggen op ziggo go.

ook vaker gemeld bij Ziggo en vindt wel dat ze er weinig aan doen om het werkend te krijgen.

hier wordt er wel aandacht aan geschonken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Wanneer je met het gmail mailadres inlogt op MijnZiggo, zie je dan wel je abonnementsgegevens en facturen terug? 

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ja zie alles

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Ik stuur je even een privébericht om wat zaken door te nemen!

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Is goed

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes

Hi Louis, Lycke is er vandaag niet maar we horen net van onze specialisten dat dit mogelijk opgelost is. Zou je het opnieuw kunnen testen?

Louis Bodewes
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Werkt nog niet, zelfde error

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20558Posts
  • 1399Oplossingen
  • 8063Likes

@Louis Bodewes Ontzettend balen dat het nog niet verholpen is! Ik heb jouw bevindingen direct teruggekoppeld aan de specialisten die hiermee bezig zijn zodat er opnieuw naar gekeken wordt. We laten het weten zodra we een update voor je hebben. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20558Posts
  • 1399Oplossingen
  • 8063Likes

@Louis Bodewes Het probleem is op dit momemt nog bij ons in onderzoek. Zodra we een terugkoppeling hebben van de specialisten laten wij het weten. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20558Posts
  • 1399Oplossingen
  • 8063Likes

@Louis Bodewes Inmiddels is er weer een aanpassing doorgevoerd. Wil je opnieuw testen of het inloggen nu goed gaat? Mocht het nog niet lukken, dan is ons verzoek eenmalig het wachtwoord te wijzigen en daarna te testen of het dan wel lukt.