Mijn login op mijn ziggo werkt goed.
maar login op ziggo-go werkt niet, krijg steeds foutmelding.
andere login werkt wel, dus all werkt goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt nog steeds niet, bij het inloggen gelijk weer foutmelding.
Ww gereset
Helaas. Ik was er al bang voor, maar wilde het toch voor de zekerheid nog 1 keer checken.
De zaak is dinsdag op de juiste manier uitgezet. Binnen 5 werkdagen (vanaf dinsdag) zou het nu echt eindelijk opgelost moeten zijn. Ik kom dinsdag weer bij je in de lucht!
Hey @Louis Bodewes.
Ik zit net met een collega naar dit topic te kijken, omdat ik het oprecht een beetje gênant vind worden hoe lang dit duurt. En nu valt me ineens op dat ik je mailadres op de afbeelding in je eerste bericht zie staan. Maar dat is helemaal niet de inlognaam/het e-mailadres van je Mijn Ziggo omgeving! Hiervoor heb je een ander geregistreerd. Ik ben dus bang dat je al die tijd met een verkeerd (oud?) account inlogt.
Ik ga je afbeelding even verwijderen, omdat hier een mailadres in staat. En benoem dan bij deze even dat je Mijn Ziggo account op een gmail mailadres staat. Wil je daar eens mee proberen in te loggen?
Klopt ik heb twee mailadressen.
op verzoek heb ik mailadres wissel gedaan om te kijken of het daar in zat.
Maar je logt nu in met het gmail e-mail adres wel? En daarop krijg je dezelfde foutmelding (service niet beschikbaar) als in je 1e post?
Klopt met beide e-mailadressen krijg ik de foutmelding
Blijf het raar vinden, ik heb nog nooit kunnen inloggen op ziggo go.
ook vaker gemeld bij Ziggo en vindt wel dat ze er weinig aan doen om het werkend te krijgen.
hier wordt er wel aandacht aan geschonken.
Wanneer je met het gmail mailadres inlogt op MijnZiggo, zie je dan wel je abonnementsgegevens en facturen terug?
Ja zie alles
Ik stuur je even een privébericht om wat zaken door te nemen!
Is goed
Hi Louis, Lycke is er vandaag niet maar we horen net van onze specialisten dat dit mogelijk opgelost is. Zou je het opnieuw kunnen testen?
@Louis Bodewes Ontzettend balen dat het nog niet verholpen is! Ik heb jouw bevindingen direct teruggekoppeld aan de specialisten die hiermee bezig zijn zodat er opnieuw naar gekeken wordt. We laten het weten zodra we een update voor je hebben.
@Louis Bodewes Het probleem is op dit momemt nog bij ons in onderzoek. Zodra we een terugkoppeling hebben van de specialisten laten wij het weten.
@Louis Bodewes Inmiddels is er weer een aanpassing doorgevoerd. Wil je opnieuw testen of het inloggen nu goed gaat? Mocht het nog niet lukken, dan is ons verzoek eenmalig het wachtwoord te wijzigen en daarna te testen of het dan wel lukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.