Vraag
Reacties
Louis Bodewes
Level 3

Login Ziggo GO werkt niet (Mijn Ziggo wel)

Mijn login op mijn ziggo werkt goed.

maar login op ziggo-go werkt niet, krijg steeds foutmelding.

andere login werkt wel, dus all werkt goed.

35 Reacties 35
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Louis Bodewes

Je moet natuurlijk ook gewoon toegang hebben tot Ziggo GO. Welke melding krijg je? Heb je dit op 1 of meerdere apparaten? 

0 Kudos
Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Op alle apparaten.

zie foutcode op de foto die bij gezonden is

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ah, ik zie het! Wil je Ziggo GO eens testen op de mobiele data verbinding?

0 Kudos
Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Zelfde foutmelding 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dan wil ik je vragen om je Mijn Ziggo wachtwoord aan te passen en na 2 uur een nieuwe inlogpoging op Ziggo GO te doen. 

0 Kudos
Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Ga ik nu proberen

0 Kudos
Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Nog steeds zelfde error 

service niet beschikbaar 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Louis Bodewes irritant zeg! Nou moet ik toegeven dat er meer van dergelijke gevallen bekend zijn. Sorry, we werken er echt keihard aan.

 

Jouw voorbeeld zet ik door naar de afdeling die hier specifiek meer doel over heeft. We gaan ermee sleutelen, wordt vervolgt! 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Louis Bodewes,

 

Je ticket is destijds doorgezet en ik zie dat er op de achtergrond één en ander heeft plaatsgevonden. Werkt het inmiddels alweer?

0 Kudos
Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Nee nog steeds niet

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Niet het antwoord waar ik op hoopte natuurlijk! Ik heb dit direct opnieuw onder de aandacht gebracht, ik hoop spoedig meer nieuws te hebben.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

De terugkoppeling die wij krijgen op dit gebied is nogal karig. Laten we zeggen, die is er niet. Ik zie nu dat je verhaal wel is doorgezet naar een andere afdeling, 9 december al. Maar daar houdt het bij mij vervolgens op met berichten. Heb je nog contact gehad en/of is het inmiddels opgelost? 

Louis Bodewes
Level 3
Topicstarter

Zoals bekend blijft het stil, niemand gehoord of gezien van Ziggo

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Meen je niet :-(. Wat waardeloos. Ik ga er wederom achteraan. Ik hou je op de hoogte! 

Teun
Level 17

Hallo @Lycke. Goed je best doen hoor😉. Is namelijk collega van mij. Samen ook al geprobeerd maar wil niet.

 

 

gr Teun.

hansvantilburg
Level 4

Ik heb hetzelfde probleem 

 

app al opnieuw geïnstalleerd 

0 Kudos
hansvantilburg
Level 4

Werkt ook niet op 5G van Vodafone 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

De taak die was aangemaakt om het op te lossen, was verkeerd aangemaakt, @Louis Bodewes. Heel stom. Het wordt nu opnieuw verwerkt. 

Ik zie overigens ook de tip om (nogmaals) je wachtwoord even te veranderen via de stap "wachtwoord vergeten". Hierna synchroniseert je account opnieuw, waardoor dit nu opgelost kan worden. Wil je dit proberen? 

 

Voor jou hetzelfde, @hansvantilburg. Wil je je wachtwoord eens opnieuw instellen? 

0 Kudos