Mijn login op mijn ziggo werkt goed.
maar login op ziggo-go werkt niet, krijg steeds foutmelding.
andere login werkt wel, dus all werkt goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @Louis Bodewes
Je moet natuurlijk ook gewoon toegang hebben tot Ziggo GO. Welke melding krijg je? Heb je dit op 1 of meerdere apparaten?
Op alle apparaten.
zie foutcode op de foto die bij gezonden is
Ah, ik zie het! Wil je Ziggo GO eens testen op de mobiele data verbinding?
Zelfde foutmelding
Dan wil ik je vragen om je Mijn Ziggo wachtwoord aan te passen en na 2 uur een nieuwe inlogpoging op Ziggo GO te doen.
Ga ik nu proberen
Nog steeds zelfde error
service niet beschikbaar
@Louis Bodewes irritant zeg! Nou moet ik toegeven dat er meer van dergelijke gevallen bekend zijn. Sorry, we werken er echt keihard aan.
Jouw voorbeeld zet ik door naar de afdeling die hier specifiek meer doel over heeft. We gaan ermee sleutelen, wordt vervolgt!
Hi @Louis Bodewes,
Je ticket is destijds doorgezet en ik zie dat er op de achtergrond één en ander heeft plaatsgevonden. Werkt het inmiddels alweer?
Nee nog steeds niet
Niet het antwoord waar ik op hoopte natuurlijk! Ik heb dit direct opnieuw onder de aandacht gebracht, ik hoop spoedig meer nieuws te hebben.
De terugkoppeling die wij krijgen op dit gebied is nogal karig. Laten we zeggen, die is er niet. Ik zie nu dat je verhaal wel is doorgezet naar een andere afdeling, 9 december al. Maar daar houdt het bij mij vervolgens op met berichten. Heb je nog contact gehad en/of is het inmiddels opgelost?
Zoals bekend blijft het stil, niemand gehoord of gezien van Ziggo
Meen je niet :-(. Wat waardeloos. Ik ga er wederom achteraan. Ik hou je op de hoogte!
Hallo @Lycke. Goed je best doen hoor😉. Is namelijk collega van mij. Samen ook al geprobeerd maar wil niet.
gr Teun.
Ik heb hetzelfde probleem
app al opnieuw geïnstalleerd
Werkt ook niet op 5G van Vodafone
De taak die was aangemaakt om het op te lossen, was verkeerd aangemaakt, @Louis Bodewes. Heel stom. Het wordt nu opnieuw verwerkt.
Ik zie overigens ook de tip om (nogmaals) je wachtwoord even te veranderen via de stap "wachtwoord vergeten". Hierna synchroniseert je account opnieuw, waardoor dit nu opgelost kan worden. Wil je dit proberen?
Voor jou hetzelfde, @hansvantilburg. Wil je je wachtwoord eens opnieuw instellen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.