Vraag
Reacties
pvgwiskunde
Level 4

Live tv pauzeren via https://www.ziggogo.tv/ werkt slecht

Ik heb een nieuw abonnement en sinds dag 1 heb ik al problemen met het pauzeren van TV op https://www.ziggogo.tv/. (ik kijk via Firefox, Windows 11).

Als ik alle cookies verwijder dan moet ik opnieuw inloggen, en dan werkt het pauzeren 2x goed (even 1 minuut pauzeren, dan verder spelen). Zowel op Comedy Central als op RTL 7, alsook National Geographic en Ned3.

Probleem 1
Als ik echter iets langer pauzeer (zeg 5-10 minuten om even een sanitaire stop te maken), en ik kom dan terug, dan gaat het programma
(a) of live verder
(b) of ik krijg een zwart scherm "niet beschikbaar" (terwijl de audio van het programma wel doorloopt)
De pauze functie werkt dan niet meer. En log ik uit en weer in, dan werkt het 2x kort, en bij de derde keer werkt het niet.

Probleem 2

Als ik een programma 10 minuten pauzeer, en ik krijg het voor elkaar om verder te kijken waar ik was gebleven, dan eindigt het programma 10 minuten te vroeg, en dan sprint de tv dus over naar het volgende programma (ik denk dan het volgende programma volgens de EPG)**. Op deze manier kan ik dus nooit een programma afkijken als ik het 10 minuten pauzeer. Vroeger ... dacht ik dat je wel tot 2 uur toe kon pauzeren, en dan gewoon verder kijken. Nu lukt 10 minuten dus niet eens meer zonder dat je het einde mist.

** vanuit de klantenservice krijg ik een belabberd antwoord: "Voor nu als je je programma 10 minuten terug spoelt en het loopt live door dan klopt het inderdaad dat het programma verspringt omdat het dan verder vervolgt. Wij kunnen hier verder geen veranderingen in brengen." 

Probleem 3

Als ik op twee browsers tegelijk kijk (omdat er bij een programma reclame is en ik niet kan pauzeren = werkt niet betrouwbaar), en ik ververs het tweede scherm, of ik klik daar per ongeluk op pauze, en ik vervolg weer, dan krijg ik een zwart scherm met "Maximum bereikt" ... ik kijk dan op teveel schermen tegelijkertijd??? Het zijn twee browservensters.

Kan Ziggo de app op https://www.ziggogo.tv/ verbeteren?

Op dit moment sta ik op het punt om Ziggo weer op te zeggen na 2 weken....

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Samengevat: Het pauzeren van Live TV gaat inderdaad niet probleemloos. Bij het hervatten verspringt het ofwel 30 seconden vooruit, ofwel gaat het helemaal mis als in de gids een nieuw programma is begonnen. Ik heb dit intern doorgezet naar de ontwikkelaars.

Een mogelijke (tijdelijke) workaround: Kijk het programma niet live, maar kies direct voor "Start vanaf het begin". Je kunt eventueel wat doorspoelen daarna. Op die manier vindt de switch namelijk niet plaats en zit je direct op replay tv,  waardoor ik verwacht dat je minder problemen ervaart. (Ik snap uiteraard dat dit niet altijd ideaal is)

0 Kudos
39 Reacties 39
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @pvgwiskunde 

Jammer te lezen dat voor jou de enige oplossing is om onze diensten op te zeggen.
We hebben bewust niet pro-actief in dit topic gereageerd omdat onze leden waaronder @Template  dit draadje prima hebben opgepakt. Zoals ook hierboven werd aangegeven werkt Ziggo GO simpelweg beter via Edge, en dat bevestig je zelf ook. Het advies is dan ook om Ziggo GO via Edge te kijken of via de Ziggo GO app.

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Als Ziggo alleen via Edge kan garanderen dat TV kijken werkt dan is dit aardig belabberd.

En ja, ik vind dat de opmerkingen van @Template  ook niet duidelijk.

Reactie 1

>> "Firefox moet je toch ergens iets aan/uit vinken?" 

Waar slaat bovenstaande opmerking op? Wat moet ik daar mee? Waar moet ik wat aan/uitvinken?

>> "Als je twee browsers gebruikt, gebruik je dan twee verschillende of twee keer Firefox?"

Heb ik op geantwoord en geen antwoord terug gekregen in de vorm van .. probeer dit of dat om het probleem op te lossen.

Reactie 2

>> "Sowieso voor ZiggoGo niet Google Chrome gebruiken"

Dus Chome mag niet, Brave mag niet, Firefox mag niet. Wat mag wel?

Edge = teveel Microsoft telemetrie voor mij

Reactie 3

>> "Er zijn voldoende andere (Chromium) Browsers. Dus gewoon welke andere dan ook. Dus niet Google Chrome en sowieso op Microsoft Edge(ook Chromium) werkt ZiggoGo het beste en normaal gesproken ook met Firefox."

Dus FF zou moeten werken, en het werkt niet. WAAR gaat het dan fout?? Welke oplossingen worden aangedragen voor FF?

>> "Het werkt nu eenmaal optimaal met MS Edge en het slechtste met Google Chrome. Beide zijn Chromium browsers. Als je het niet met Edge of Firefox wil doen. "

IK GEEF 6X AAN DAT IK FIREFOX GEBRUIK. HOE MOET IK DE PROBLEMEN OPLOSSEN MET FIREFOX?????

Exuses voor de hoofdletters, blijkbaar zijn mijn reacties zo saai dat ze niet helemaal gelezen worden.

En BRAVE browser is ook Chromium based. En ook daar constateer ik problemen met het live tv pauzeren.

En tot slot jammer dat u als Moderator aangeeft dat ZiggoGO via Edge gekeken moet worden. Er is schijnbaar geen Moderator die de problemen die ik constateer kan nabootsen? Is uw conclusie dat ik maar Edge moet gebruiken omdat Ziggo geen andere browsers kan ondersteunen?

Of de ZiggoGO app. En welke APP* bedoeld u dan? 

- de APP waar ik een snelkoppeling op het bureaublad krijg nadat ik www.ziggogo.tv invoer in Edge browser?
- de APP waar ik een snelkoppeling op het bureaublad krijg nadat ik www.ziggogo.tv invoer in Brave browser?
- de APP waar ik zelf moet gaan uitzoeken hoe ik een snelkoppeling op het bureaublad krijg na het bezoeken van www.ziggogo.tv in FIREFOX.

* De APP is ook gewoon een verwijzing naar de webbrowser, toch? Ook dat heb ik al eerder aangegeven en dan reageert er niemand.

En dan als reactie op uw reactie. Ik bevestig helemaal niet dat het via Edge beter werkt. Ik gebruik Edge normaal niet, en ik heb 1x (1 30 minuten) getest dat OOK in Edge het pauzeren van live tv voor problemen zorgt bij het kijken van het volgende programma's. En als ik mijn tijd moet verkwisten met testen omdat jullie het niet de moeite waard vinden... (niet pro-actief) tja, dan zal ik niet vreemd opkijken als Ziggo aan de lopende band klanten verliest.

Graag een inhoudelijke oplossing voor de problemen die ik constateer in de FF browser.

Lukt het u om daar op in te gaan? Kunt u het probleem repliceren?

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

pvgwiskunde schreef: “

En als ik mijn tijd moet verkwisten met testen omdat jullie het niet de moeite waard vinden... (niet pro-actief) tja, dan zal ik niet vreemd opkijken als Ziggo aan de lopende band klanten verliest”

deze reactie slaat nergens op,

dat je wilt overstappen is je eigen goed recht maar zulke onzin reacties slaan nergens op

pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

@anoniemforum 

Het is mijn goed recht om aan te geven dat ik overstap en waarom. En zeker als ik twee weken moet blijven wachten op een antwoord en er komt geen antwoord, dan mag ik aangeven dat ik daar niet voor wil betalen. En let op: ik heb zelf ook eerst geprobeerd om het probleem op te lossen. 

Redenen

* Het ontbreken van mensen met technische kennis van de software achter ZiggoGo, zelfs bij de klantenservice (die verwijzen alleen door naar het forum)

* Het twee weken laten wachten van een nieuwe klant op een antwoord, en dan aangeven dat er goede adviezen zijn gegeven

* Het niet pro-actief oppakken van een draad van mensen met zogenaamde kennis

U heeft gisteren ook het artikel in de krant gelezen dat Ziggo weer ruim 40.00 klanten kwijt is.

Heeft u zich de moeite genomen om de reacties te lezen op nu.nl?

Probleem 1) de prijs voor bestaande klanten (dat heb ik nog niet)

Probleem 2) het ontbreken van een goede klantenservice

Probleem 3) technische problemen die niet worden opgelost / kwaliteit van het netwerk

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

@Ziggo 

Graag een inhoudelijke oplossing voor de problemen die ik constateer in de FF browser.

- Pauzeren werkt soms wel, en soms niet.

- Als pauzeren wel werkt dan gaat na het einde van het programma, tv kijken verder naar het volgende programma (en dan niet aan het begin maar xx minuten verder als je xx minuten pauzeert)

- Als pauzeren niet werkt, dan springt het programma naar een volgend programma of vorig op hetzelfde tijdstip, en dan moet je veel moeite doen om weer terug te gaan naar de plek waar jij pauzeerde. Als het al mogelijk is, want sommige programma's kun je alleen helemaal opnieuw kijken.

- Als je op twee schermen kijk (twee instanties van de browser app bijvoorbeeld) dan werkt pauzeren ook niet, en al gauw komen schermen met 'geen verbinding', 'maximum bereikt' of 'niet beschikbaar 1002' (en dat laatste gebeurd ook spontaan in het midden van een programma zonder dat ik pauzeer).

Lukt het u om op bovenstaande problemen in te gaan? Kunt u het probleem repliceren? Kunt u het probleem oplossen?

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

En ook op de APP (Edge) gaat het fout! Pauzeren gaat fout, want dan begint de app xx minuten in het volgende.

En ik had twee schermen (App browser venster) open, die heb ik gesloten, en toen twee nieuwe geopend.

Daar heb ik links een programma gekozen 'de grote huisverbouwing' (ook al is het beeld zwart - ik zie het beeld wel)

en toen ik rechts een ander programma wilde kiezen zag ik 'maximum bereikt'.

Is mij conclusie juist als ik zeg dat ik van Ziggo maar in 1 browser naar 1 programma mag kijken op 1 apparaat?

Zie link in Google Drive

https://drive.google.com/file/d/15dp43nzsYfMfl1vKeeN4BNbJAjCHIR2Y/view?usp=sharing

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @pvgwiskunde,

Allereerst top dat je al je bevindingen hier gedetailleerd uitschrijft en aanvult met afbeeldingen/video's. Ik kan me voorstellen dat je geduld inmiddels wel een beetje op is. De reactie van mijn collega was iets te kort door de bocht: Ziggo GO hoort ook gewoon te werken via Firefox, dit ondersteunen we. Ik loop even enkele punten bij langs:

-Als je live kijkt en je pauzeert, dan is er een korte periode ingebouwd dat je min of meer direct verder kunt kijken. Als je ná deze periode verder gaat kijken (dat zal inderdaad +-5 minuten zijn), dan zit deze rolling buffer vol en switch je naar Replay TV.

-Door deze switch komen enkele verbindingen opnieuw tot stand. Ook bijvoorbeeld de balk onderin moet bijgewerkt worden. We hebben in het verleden ook enkele keren gezien dat dit onverwachte problemen met zich mee kan brengen. Het lijkt erop dat dit bij jou dus ook gebeurt.

-De melding "maximum bereikt" komt door het volgende: Als je stream op wat voor manier dan ook crasht of er worden meerdere pogingen gedaan om een stream tot stand te brengen, dan duurt het even voordat deze gecrashte streams (of pogingen) niet meer worden meegeteld. Gezien de problemen die je ervaart, verwacht ik dus dat bij het hervatten (of testen) het allemaal te snel elkaar opvolgt en het systeem denkt dat er meer dan 3 actieve streams bezig zijn. Uiteraard onhandig, maar dit probleem zou automatisch opgelost moeten zijn als we de onderliggende problemen oplossen.

Ik ben zojuist ook e.e.a. gaan testen in zowel een Firefox als Edge-browser, de bevindingen waren in beide browsers gelijk:

-Als ik pauzeer en hervat binnen 5 minuten, ervaar ik geen problemen

-Als ik pauzeer en hervat na 5 minuten, dan hervat het inderdaad niet op hetzelfde punt. Het lijkt op een afwijking van 30 seconden vooruit

-Als ik pauzeer en hervat, terwijl in de gids een nieuw programma is begonnen, dan wordt het hervat vanaf het beginpunt van de nieuwe uitzending.

De andere zaken die je ervaart, vond ik nog lastig te plaatsen. Dat er een punt is dat je niet kon doorspoelen, lijkt inderdaad te maken te hebben met het (al dan niet onterecht) herkennen van een commercial break. Te herkennen aan een donkere kleur in de afspeelbalk.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Samengevat: Het pauzeren van Live TV gaat inderdaad niet probleemloos. Bij het hervatten verspringt het ofwel 30 seconden vooruit, ofwel gaat het helemaal mis als in de gids een nieuw programma is begonnen. Ik heb dit intern doorgezet naar de ontwikkelaars.

Een mogelijke (tijdelijke) workaround: Kijk het programma niet live, maar kies direct voor "Start vanaf het begin". Je kunt eventueel wat doorspoelen daarna. Op die manier vindt de switch namelijk niet plaats en zit je direct op replay tv,  waardoor ik verwacht dat je minder problemen ervaart. (Ik snap uiteraard dat dit niet altijd ideaal is)

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Beste Alex,

Dankuwel voor het goedbedoelde advies. Ik ga het even proberen zo.

Ik ben bij KPN weggegaan omdat ik met het kijken van normale tv steeds 12 seconden terug moest spoelen anders bleef het beeld hangen. En de oplossing liet 3 maanden op zich wachten. Het bleek een instelling in de het tv-kastje. En ...

En ik ben nu bij Ziggo, en ik zou moeten kunnen genieten van het materiaal. 

En in plaats daarvan ervaar ik problemen. Eerst DNS problemen waarbij de modem de DNS server niet goed doorgeeft naar mijn router en waardoor ik alles op een subnet moet zetten, terwijl dat al jaren niet hoeft bij andere providers. Of ik moest DNSSEC ondersteuning uitschakelen op de router waarna het wel werkte. En dan bijna 3 weken lang puzzelen naar een oplossing voor pauze problemen.

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Beste Alex,

Dank voor het meedenken.

Ik begrijp het verhaal van de buffer, en ook replay tv, en dat dit een andere server is. Ik begrijp ook het verhaal van het aantal streams (en dat er 3x max zijn). Wat ik niet begrijp is waarom deze zo lang actief gehouden worden.

Wat betreft het niet meer verder kunnen spoelen: ik wil terug gaan naar een bepaalde tijd als ik een programma opnieuw moet starten nadat pauzeren fout gaat. Zie 1 bijlage wat betreft het niet verder kunnen spoelen.

- 1ste afbeelding Bij het live afspelen zie je geen zwarte balk/donkere delen.

- 2de afbeelding Bij het terugspoelen op geluk 'goed' terecht gekomen want je ziet geen zwarte balken. Je kunt nog vooruit en achteruit. Als je echter achteruit naar het donkere deel gaat, dan kom je niet meer vooruit.

- 3de afbeelding bij het terugspoelen 'slecht' terecht gekomen. Je kunt alleen nog terug, en niet vooruit.

Wat betreft het pauzeren. De resultaten zijn niet consistent.

Net 3x geprobeerd te pauzeren binnen 5 minuten, en 3x een ander resultaat!

(en let op: soms gaat het even pauzeren - ik denk korter dan 5 minuten - wel goed!)

Situatie 1

Ik pauzeer na 20 seconden, en dan wil ik de pauze na 120 seconden er weer af halen. Ik krijg dan meteen de melding 'niet beschikbaar' (en dan stop ik de recording) echter vlak daarna krijg ik de melding 'geen verbinding' met het verhaal om te kijken of er een storing is (en de knop [opnieuw] en die doet helemaal niets). Ik heb echter gewoon internet, en alsik ZiggoGo opnieuw start dan werkt alles weer.

Zie: https://drive.google.com/file/d/1a54PQOi4AKzTbNB3YvRrzzTsr4fK2ArI/view?usp=sharing

Situatie 2

Ik pauzeer na 15 seconden, en dan als ik de pauze ervanaf haal dan verspring het .. ik heb even niet gezien waar precies, maar ik dacht de tijd die ik pauzeerde ....

https://drive.google.com/file/d/1_z5uTCNEAwtTXl85EE7VeXFgRWJPQcKj/view?usp=sharing

Situatie 3

Na 60 seconden pauzeren (ik was even afgeleid) en dan kom je terug 30 seconden in de toekomst... bij 30 seconden terugspoelen zit ik goed (zo ongeveer).

https://drive.google.com/file/d/1VMTHJByOR6hyVT1h3uNzrnfCUGpSHlBZ/view?usp=sharing

Ik hoor het graag als er nog iets is wat ik kan verduidelijken, en uitproberen.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Helder! Ik moet wel direct toegeven dat het helaas niet lukt om je Google Drive- bestanden te openen. Daar kunnen wij vanaf onze werkapparatuur niet bij in verband met veiligheidsmaatregelen. Maar ook met de screenshots en het verhaal komen we een heel eind 🙂 Zodra ik meer weet van het ontwikkelteam, kom ik uiteraard in de lucht.

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Dank! Als er een andere manier is om de beelden van Google Drive te delen dan hoor ik het graag.

Ik heb gebeld om op te zeggen, en toen werd mij gevraagd om contact op te nemen met de technische dienst. Die heeft een aantal zaken doorlopen.. zoals cookies verwijderen en opnieuw inloggen (wat ik al had gedaan). En die heeft gekeken of FF wel werd ondersteund. En die heeft gevraagd of ik ook e.e.a. wilde uittesten op de mobiele telefoon met de app.

Nu zit ik nu op mijn werk-wifi, en als ik pauzeer in de browser dan weer het verhaal van 30 seconden later pas beginnen. En op de telefoon in de echte Ziggo app krijg ik na kort pauzeren 'niet beschikbaar' (deze video kan niet worden afgespeeld).  Via het mobiele netwerk springt de telefoon 30 seconden de toekomst in. En de andere keer krijg ik weer 'niet beschikbaar', wisselende resultaten dus.

Ik ben benieuwd wat de technische dienst (afdeling video) gaat zeggen als ik terugbel met mijn constatering.

In het kort (nog eens samengevat)

- pauze lijkt niet te werken (of zwart beeld of 30 seconden in de toekomst)

- pauzeren (voor 10 minuten) geeft niet het volgende programma na afloop; meestal geeft het het volgende programma 10 minuten later.

- terug naar het programma nadat pauzeren fout gaat is lastig

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Ik heb thuis even verder getest.

De telefoon met echte ZiggoGo app ..

- op het wifinetwerk via de router

- op het wifinetwerk via de modem direct

In beide gevallen weer (door elkaar):

- de ene keer na het pauzeren krijg ik het scherm 'niet beschikbaar'

- en de andere keer een sprong van 30 seconden later als waar ik op pauze heb gedrukt, en soms kun je niet meer terug omdat er dan net een reclameblok lijkt te zitten (dan kun je maar 20 seconden terug)

- tot slot langer dan 5 minuten pauzeren gaat soms goed, en soms niet (dan weer het scherm 'niet beschikbaar' en ook 'maximum bereikt' op de telefoon.)

Ik kan de videos (screen recording van de telefoon) erbij zetten

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Vanavond de modem in Bridge-modus laten zetten. Dat was dé oplossing volgens de medewerker van Ziggo op 0900-1884.

Het lijkt geen verschil te maken.

Even op de MOBIELE data getest, op de telefoon.

- Heel vreemd Ned2 kan (Opsporing verzocht) ik niet eens pauzeren.

- De wijkagent RTL5 kort gepauzeerd, en dan krijg ik 'niet beschikbaar'!!! Dus zelfs zonder de WIFI van Ziggo ervaar ik de problemen.

- En dan weer gewisseld van kanaal .. voetbal opgezet .. langer dan 5 minuten pauzeren en dan Play geeft 'niet beschikbaar',

Terug naar de computer ... zie bijlage.

Ook hier precies hetzelfde nu. Ik krijg niet eens meer voor elkaar om het programma verder te laten spelen (om te laten zien dat de pauzefunctie niet goed werkt). Ik krijg ook op de computer 'niet beschikbaar' en daarna ook nog het bericht 'geen verbinding' terwijl ik gewoon verbinding heb. Het internet werkt....

Dus morgen maar weer bellen.

Misschien kan Ziggo de abonnementskosten stopzetten tot het probleem is opgelost.

Ik lijk nu te betalen voor een half werkend product.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

bij gebruik van een eigen router is bridge mode wel aanbevolen,

dubbele nat (router achter router) kan problemen veroorzaken 

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Beste @anoniemforum , heeft u mijn bericht hierboven gelezen dat de eerste testen erop wijzen dat het geen verschil maakt? Ik ervaar nog altijd dezelfde (en meer!) problemen.

Bijlage 1 Ziggo Pauze om 6.53 verspringt denk ik 30 seconden

Bijlage 2 Ziggo pauze om 6.59 lijkt goed te gaan meer dan 5 min

Bijlage 3 Ziggo pauzeer 7.09 kort (minder dan 5 minuten voor volgend programma) kom niet terug op de juiste plek kan ook niet terugspoelen

Gisteravond heel vaak 'niet beschikbaar' na hervatten.

pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

@Ziggo Community 

En ik heb weer gebeld met de afdeling 0900-1884

En weer melding gedaan van storing.

En weer het verhaal uitgelegd.

En weer geluisterd naar de technische dienst... (al verdenk ik dat het thuismedewerkers zijn).

En weer geprobeerd... ik moest maar met Edge testen want FF was zogenaamd onbetrouwbaar (door plugins).

Ik dus testen met Edge .. en 3 seconden pauzeren gaat goed, en 30 seconden pauzeren geeft het beeld 'niet beschikbaar'.

Dan krijg ik een hele preek (het voelt als Uitleg voor Dummies) van de beste man over hoe er problemen kunnen zijn op de server, en dat er aan wordt gewerkt én dat de APP gratis is....

Dan probeer ik hem uit te leggen dat de APP misschien wel gratis is, en dat je zonder abonnement niet kunt inloggen en er gebruik van maken.

En dan krijg je weer het verhaal dat ik niet kan opzeggen omdat de APP een gratis product is. En als ik dan wijs op Ziggo Go en dat er op de website van Ziggo staat dat bij het TV kijken ook het product Ziggo Go hoort dan krijg ik weer het verhaal dat het geen hoofdproduct is. Alleen het internet en tv-kijken zijn hoofdproducten. En dat ik maar een maand of 2 geduld moet hebben tot mensen eraan gewerkt hebben en dat het dan 'beter' werkt. (er wordt niet eens gezegd foutloos werken)

En dan weer het verhaal dat ik niet kan opzeggen, ook al heb ik binnen 2 weken na afsluiten van het contract het probleem gemeld. En dat ik morgenvroeg maar moet bellen omdat de afdeling opzeggingen om 19:30 niet meer beschikbaar zijn (terwijl het telefoonnummer tot 20:00 beschikbaar is).

28 hele lange minuten aan de telefoon en geen ene steek verder. Behalve een Ziggo medewerker die onwaarheden aan de telefoon verteld.

Kan iemand een oplossing bieden??

(Waarschijnlijk komt deze te laat, ik wilde toch nog even mijn ervaringen delen)

Alsnog gebeld; opgezegd .. per 7-6. Wel met afkoopsom en die zal ik dan maar aanvechten. 

@ZIGGO dit is niet hoe je klanten behandeld.

0 Kudos
pvgwiskunde
Level 4
Topicstarter

Tot slot. Ik heb de opzegging geannuleerd en hoop dat de ontwikkelaars binnen 6 maanden een oplossing aandragen. Ik zal niet meer reageren op dit topic.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @pvgwiskunde,

We kunnen in ieder geval het scenario volledig nabootsen waarbij de stream bij het hervatten plotseling naar het volgende programma gaat, als dat in de gids ook het geval is. Dat is niet zoals het hoort en wordt zoals aangegeven onderzocht.

Er is nog wel wat moeite om het scenario na te bootsen waarbij je tegen een foutmelding of zwart scherm aanloopt na het hervatten. Hoewel er situaties zijn geweest waarbij er wel een lichte afwijking was (bijv. 10 seconden later dan waar je éigenlijk was), is 'ie hier nog niet uitgevallen. Dat bemoeilijkt het onderzoek, omdat we nog niet zeker weten waar dat dan misgaat. We houden je uiteraard op de hoogte.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @pvgwiskunde - Het is alweer even geleden dat we hier contact hebben gehad. De oplospartij lijkt de oorzaak te hebben gevonden die er in ieder geval voor zorgt dat het pauzeren en hervatten niet goed gaat als het programma in de gids is afgelopen en het volgende programma dan wordt gestart. Er wordt gewerkt aan een oplossing daarvoor.

0 Kudos