1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gebruiker00

Level 4
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes

[Linux] ZiggoGo correct in Firefox, niet in Chrome.

Ik weet dat Ziggo geen Linux ondersteunt. Toch, ter uwer info, het volgende voor die drie mensen in Nederland die (nog) Linux gebruiken.

 

Ik kan op ziggogo.tv gewoon mijn loginnaam en wachtwoord intypen in Firefox en dan kan ik nog TV kijken ook (kan bij iedere update van Ziggo Go over zijn: weet ik, weet ik).

 

Maar in Chrome (niet Chromium) ziet de login pagina er uit als onder (zonder het grote Ziggo logo dus) en kan ik zelfs met de TAB toets het invulveld niet bereiken. Als ik met de muis klik heel ver onder het invulveld dan "zit de cursor er ineens in". Komt waarsch. omdat het grote Ziggo logo ontbreekt. Zie screenshot onder. Dat is echt alles dat ik zie...

 

ZoggoGo screenshot from 2023-03-08 12-42-30.png

 

Daarna kan ik in principe wel een groot gedeelte zien v/d interface van ZigoGo maar ik kan nergens op klikken omdat de muis er waarsch. altijd "naast zit". Wederom: waarschijnlijk omdat er een Ziggo logo ontbreekt ofzo. De interface lijkt ervan uit te gaan dat het logo er nog wel staat ofzo. Een rendering probleem dus.

 

Ik ga er niet vanuit dat het opgelost wordt, 't is slechts een tip voor Linux gebruikers.

 

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit gaat op een Chromebook. Voor zover ik weet draait zo'n computer op een Linux kernel met verder alleen de Chrome browser die alles "doet" op die compu.

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gebruiker00,

 

Top dat je de moeite hebt genomen hier een berichtje over te posten! Ik ga het ter informatie ook intern delen. 

Cloggy1949

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

...en daarna werd het stil.

Ik heb het zelfde probleem (en heb ook geen Windoos systeem).

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Cloggy1949 , de TS draagt de oplossing aan, en ik denk niet dat ziggo, voor de weinige gebruikers van Linux, veel tijd in de oplossing zal steken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic