1
Vraag
2
Reacties
Henk2

Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Linux Firefox en Ziggo GO: Crasht bij inloggen

Ik heb als voorkeur systeem Linux Ubuntu 22.04.1 LTS en als voorkeur browser Firefox.

Kennelijk komt die combinatie hier niet zo vaak voor.

Ik heb al een tijd het probleem, dat Firefox crasht, als ik wil inloggen in Ziggo Go.

Als ik Chromium opstart, werkt daar Ziggo go wel naar behoren.

En in Windows werkt Ziggo go zelfs in Firefox.

Ik heb dus wel wat work arounds, maar ik vind het storend dat in mijn voorkeursysteem mijn voorkeurbrowser crasht.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mogelijk helpt het als je Firefox opfrist?

Dat was bij anderen de oplossing.

Firefox opfrissen - Add-ons en instellingen herinitialiseren | Hulp voor Firefox (mozilla.org)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mogelijk helpt het als je Firefox opfrist?

Dat was bij anderen de oplossing.

Firefox opfrissen - Add-ons en instellingen herinitialiseren | Hulp voor Firefox (mozilla.org)

Maximiliaan

Level 5
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Dit leest als een probleem met de Widevine CDM plug-in, zonder Widevine kun je geen gebruik maken van Ziggo Go. Dit is geen probleem van Ziggo, en Ziggo kan hier weinig aan doen.

 

Controleer eerst of je aan de vereisten voldoet en alles goed staat ingesteld. Probeer ook de plug-in uit en weer in te schakelen, en je user agent te herinitialiseren. Meer uitleg vind je hier:

https://support.mozilla.org/nl/kb/drm-inschakelen

 

Werkt dit niet? Probeer Firefox opnieuw te installeren, eventueel als ESR-versie. Deze versies zijn stabieler en hebben betere ondersteuning.

 

Zonder meer informatie zoals systeeminformatie, versies en logs kan ik verder weinig voor je betekenen.

Henk2
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Heeft prima geholpen 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic