1
Vraag
2
Reageer en help mee
lydjen

Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Lightning-naar-digitale-AV-adapter

Ik heb de volgende vraag ik wil via mijn iPad naar de tv video afspelen met een lightning naar digitale AV adapter dus lightning hdmi

als ik dat doe wordt de HDMI kabel geblokkeerd dat staat er op de tv NPO gaat prima alleen als ik de ziggo go app gebruik dan word alles geblokkeerd ,hoe kan dat het is een fysieke verbinding weten jullie een oplossing.

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Het volgende ik wil via mijn iPad tv kijken niet draadloos maar via Lightning kabel naar HDMI dus een vaste verbinding maar het word geblokkeerd op mijn tv scherm staat dat het niet is toegestaan.

ik snap hier niets van.

weten jullie een oplossing ?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zal met de hdcp kopieer beveiliging te maken hebben.

 

Dat doet nogal eens moeilijk.

lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik wil niets kopiëren , alleen via de ziggo app programma’s die zijn opgenomen via de mediabox next afspelen .vanaf mijn iPad dus niet streamen maar met vaste verbinding .

npo , YouTube werken prima maar niet de ziggo app dat vindt ik jammer.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@lydjen , dat heeft toch waarschijnlijk met rechten te maken. Want technisch werkt het wel namelijk, dus dat is het probleem niet.  

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@lydjen  wat steefb al aangeeft dit is de kopieerbeveiliging. IK snap dat je het niet wilt kopieren maar alleen maar weer geven. Als 2 apparaten met elkaar verbonden de data uitwisselen via een HDMI kabel dan kan er gecommuniceerd worden over het kopieerbeveiligingsprotocol. Als dan voor beide zijden alles in orde is vindt er weergave plaats. Als die communicatie niet plaats vinden doordat dit geblokkeerd wordt door bijvoorbeeld de door jou gebruikte adapter dan zal er geen weergave plaats vinden van de content waar dit een vereiste voor is. Als die vereiste er niet is vindt weergave plaats zoals je al aangeeft.

lydjen
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor het antwoord ,ik laat het hierbij

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic