Misterman
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

LicenseErrorCode.license.invalid op nexus 7 android 6.0.1

Helaas onmogelijk ziggogo te kijken op mijn nexus:

Niet beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespeeld (LicenseErrorCode.license.invalid)

 

 

Wat nu?

25 Reacties 25
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5522Reacties
  • 377Oplossingen
  • 917Likes

heb je al uitgelogd app verwijderen mobiel opnieuw opstart app weer installeren en opnieuw inloggen

Misterman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag,

 

Zojuist geprobeerd, heeft helaas niets geholpen.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5522Reacties
  • 377Oplossingen
  • 917Likes

werkt ziggo go op andere

apparaten wel

en is zowel de mobiel als app up-to-date 

Misterman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja.

 

En werkt op ander device wel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 4904Reacties
  • 481Oplossingen
  • 1605Likes

Hi @Misterman,

 

Dit is helaas een bekend probleem 😞 Eerder genereerde de Nexus 7 foutcode 146. Deze lijkt sinds kort afgewisseld te worden met LicenseErrorCode.license.invalid.

Het is bekend en we werken hard aan een oplossing. Mogelijk werkt het wel via de browser op het het apparaat, anders is het helaas even afwachten.

kellykasbergen
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde met mijn Konig KN-4kasb

kellykasbergen
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gekomen na het installeren van de oude app, updaten is niet altijd goed dus, ik hoop dat er gouw een oplossing is. 

kellykasbergen
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry, ik bedoelde de nieuwe app dus

la_fusion
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Deze melding krijg ik ook op mijn Nexus 7 met Android versie 6.0.1. Daarom vorig jaar bewust versie 2.3.44 geinstalleerd die het nog wel gewoon deed. Echter zou deze versie vanaf 21 juni niet meer gaan werken en nu dus toch maar gaan kijken naar de update of het probleem inmiddels verholpen is maar dat is dus niet het geval. Is er inmiddels al meer over bekend waar dit probleem vandaan komt en hoe het op te lossen?

la_fusion
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb middels wat debuggen, loggen en zoeken online een vermoeden waar de problemen mee van doen hebben en ik zie wat overeenkomsten met de NPO app. Die heeft vergelijkbare problemen met vergelijkbare logging. Ik vermoed een probleem met de manier waarmee de video wordt gedecodeerd. Dit zit hem in de widevine drm library. Wellicht dat de developers daar wat mee kunnen maar gezien het feit dat dit zo snel gevonden is, denk ik dat er of geen tijd in gestoken wordt(bijvoorbeeld geen Nexus 7 beschikbaar) of dat het probleem verder gezocht moet worden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 4904Reacties
  • 481Oplossingen
  • 1605Likes

Hi @la_fusion, goed dat je even bent gaan testen! Het probleem is inderdaad bekend. We zagen de melding zowel op Samsung modellen als Nexus-modellen. Die eerste lijkt nu goed opgelost met een Android-update, maar mogelijk niet voor de Nexus.

 

Je krijgt bij een DRM-issue, ofwel deze foutmelding, of foutcode 142, of -2032.

Roppie 73
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg deze melding sinds vandaag op tv box. Ben gewoon ingelogd, kan alle opgenomen programma's zien. Maar kan niets starten en ook geen TV kijken. Overal zelfde melding License error code. License.invalid. Nooit eerder last van gehad 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 4904Reacties
  • 481Oplossingen
  • 1605Likes

Hi @Roppie 73, goed dat je je hier meldt. Je geeft aan "TV box" - Kun je aangeven om wat voor box het precies gaat? Ik begrijp dat je dit sinds vandaag hebt (of heb je het enige tijd niet gebruikt?).

Roppie 73
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,

Ik heb een Android Mbox, met daarop Android 10.1. Ik kijk al ruim een jaar tv via deze Mbox en via Ziggo Go, ging altijd prima tot vanmiddag.

Weazelwout
Meedenker
  • 15Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Op mijn tablet met android 10 idem dito --- waardeloos steeds dit gedoe ! --- los het op !!

Weazelwout
Meedenker
  • 15Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

aanvulling : Hannspree Zeus tablet met android 10

Weazelwout
Meedenker
  • 15Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blijkbaar is er iets aan gedaan, want het werkt weer zonder meldingen

Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 560Reacties
  • 67Oplossingen
  • 111Likes

nvt

jan.pul
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb deze vraag ook. Is hier al een oplossing voor? Ik had een oude versie van Ziggo go app geïnstalleerd maar die is kortgeleden verlopen en nu kan ik niets meer zie via de app.

Uitgelicht topic