Sherra
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lenovo laptop en Ziggo GO: Zwart scherm

Ik heb een nieuw laptop van Lenevo. Jammer genoeg zie ik alleen een zwart scherm als ik via de brouwser naar Ziggo Go ga. Gebeld met Ziggo en doorverwezen naar de Ziggo community. Ze konden me niet verder helpen omdat het aan mijn laptop ligt. Heeft iemand hetzelfde probleem? Of weet iemand wat ik er aan kan doen om het probleem te verhelpen?

7 Reacties 7
Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 162Oplossingen
  • 852Likes

Beste @Sherra,

 

Meestal lost het updaten van de videokaart drivers of browser dit op.

 

Als u naar Lenovo support gaat en hier uw modelnr. in tikt krijgt u de laatste drivers van uw laptop te zien.

 

U kunt echter ook via "Lenovo Vintage" updates binnen halen.

 

MVG

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6278Posts
  • 411Oplossingen
  • 1150Likes

welke browser gebruik je?

Sherra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@anoniemforum  ga ik proberen

Sherra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jonathan-458 ga ik proberen

Sherra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@anoniemforum sorry verkeerde antwoord. Ik gebruik Google Chrome en heb ook Internet Explorer geprobeerd.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6278Posts
  • 411Oplossingen
  • 1150Likes

heb je edge ook al geprobeerd?

Jocola
Raadgever
  • 165Posts
  • 3Oplossingen
  • 114Likes

Ik heb zelf  sinds een paar maanden een Lenovo AIO desktop, maar heb dit probleem niet gehad met ZiggoGo.   

Misschien via deze weg eens proberen 

Officiële Lenovo-laptop, -accessoires en pc-ondersteuning - Lenovo Support NL

  1. Product detecteren
  2. Drivers en software
  3. Automatische driver update
  4. Start scannen

Uitgelicht topic