We kunnen al 5 dagen niet inloggen op de ziggo go app. We hebben al meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Hebben al ons wachtwoord gewijzigd, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Heeft iemand tips/adviezen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @HAANDEL53,
Ai, dat is zuur! Al moet ik bekennen dat ik al zo'n voorgevoel had. Ik zie dat je recent de Mediabox XL hebt geupgrade met de nieuwste software. Spijtig genoeg speelt er een incident wat invloed heeft op het functioneren van Ziggo GO, nadat je deze upgrade hebt uitgevoerd. Dit is een collectief probleem, al komt het niet bij iedereen voor. Ik heb je gegevens doorgezet naar het onderzoeksteam. Op wat voor termijn het weer werkt, weet ik helaas niet. Uiteraard zitten we niet stil en werken we aan een oplossing.
Gistereavond een nieuwe melding gekregen om de update te draaien. Nu is hij wel gelukt en kunnen we ook weer inloggen op ziggogo. Gelukkig!!
Bedankt voor de hulp!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op welk apparaat met welke systeemsoftware heb je deze problemen?
We kunnen op geen enkel apparaat ingelogd komen. Hebben het geprobeerd op onze mobiele telefoons (samsung met Android), laptop (windows) en tablet (huawei).
Is je abonnement onlangs veranderd?
Hoi @HAANDEL53,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat dit niet opschiet. Zeker niet als je al verschillende dingen geprobeerd hebt en er nog steeds geen oplossing is. Krijg je een foutmelding bij het inloggen? Zo ja, welke foutmelding? Welke software staat op de telefoons of tablet? Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo? Voor Ziggo Go dien je dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken als Mijn Ziggo.
Beste Steven,
Inderdaad heel frustrerend. Krijg een beetje het gevoel dat we door de klantenservice afgescheept worden, maar inmiddels kunnen we nog steeds niet inloggen. De foutmelding die we telkens krijgen is: 'inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nog eens'.
Zoals al eerder aangegeven krijgen we deze melding op alle apparaten waarop we proberen in te loggen: mobiel Samsung met Android, Laptop met Windows en Tablet huawei. Op dezelfde apparaten, (met dezelfde abonnementen) konden we tot voor kort wel gewoon inloggen.
Ik kan inderdaad wel inloggen op mijn ziggo. Daar heb ik geen problemen mee. Hopelijk kun jij ons verder helpen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Hoi Bert,
Nee, er is niet veranderd in ons abonnement.
Dat is vreemd. Als je kunt inloggen in Mijn Ziggo moet je ook kunnen inloggen in de Ziggo Go app. Je gebruikt hiervoor namelijk dezelfde inloggegevens. Welke software staat er op de telefoons en/of tablet?
@HAANDEL53 goed om te weten, dankje voor je toelichting. Kan je wel inloggen via deze link?
Wis anders eens je cache-cookies van elke browser en geef het nog eens een kans. Geen effect? Wijzig dan je wachtwoord via je Mijn Ziggo. Wacht dan 24 uur en probeer nog eens via de App en de link die ik net noemde, in te loggen. We horen het graag!
Hoi Jacob,
Bedankt voor je reactie. Helaas lukt het ook niet via de link. En ook na het wissen van de cache-cookies helaas geen resultaat.
Nu heb ik het wachtwoord wederom gewijzigd. Hopelijk heeft dat effect, maar ik ben er bang voor aangezien we dat al eerder hebben geprobeerd.
Weer 24 uur afwachten...
Hoi Jacob,
Helaas heeft ook het wijzigen van ons wachtwoord en 24 uur wachten geen resultaat opgeleverd. We kunnen nog steeds niet inloggen (ook niet via de link).
We kunnen wel inloggen op mijnziggo.
Wat kunnen we nu nog doen?
Ik hoor graag van je.
Goedemorgen @HAANDEL53,
Ai, dat is zuur! Al moet ik bekennen dat ik al zo'n voorgevoel had. Ik zie dat je recent de Mediabox XL hebt geupgrade met de nieuwste software. Spijtig genoeg speelt er een incident wat invloed heeft op het functioneren van Ziggo GO, nadat je deze upgrade hebt uitgevoerd. Dit is een collectief probleem, al komt het niet bij iedereen voor. Ik heb je gegevens doorgezet naar het onderzoeksteam. Op wat voor termijn het weer werkt, weet ik helaas niet. Uiteraard zitten we niet stil en werken we aan een oplossing.
Gistereavond een nieuwe melding gekregen om de update te draaien. Nu is hij wel gelukt en kunnen we ook weer inloggen op ziggogo. Gelukkig!!
Bedankt voor de hulp!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.