1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
HAANDEL53

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kunnen niet inloggen op de ziggo go app wel in mijnziggo

We kunnen al 5 dagen niet inloggen op de ziggo go app. We hebben al meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Hebben al ons wachtwoord gewijzigd, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Heeft iemand tips/adviezen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4665Posts
  • 613Oplossingen
  • 2401Likes

Goedemorgen @HAANDEL53,

Ai, dat is zuur! Al moet ik bekennen dat ik al zo'n voorgevoel had. Ik zie dat je recent de Mediabox XL hebt geupgrade met de nieuwste software. Spijtig genoeg speelt er een incident wat invloed heeft op het functioneren van Ziggo GO, nadat je deze upgrade hebt uitgevoerd. Dit is een collectief probleem, al komt het niet bij iedereen voor. Ik heb je gegevens doorgezet naar het onderzoeksteam. Op wat voor termijn het weer werkt, weet ik helaas niet. Uiteraard zitten we niet stil en werken we aan een oplossing. 

Bekijk in context

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gistereavond een nieuwe melding gekregen om de update te draaien. Nu is hij wel gelukt en kunnen we ook weer inloggen op ziggogo. Gelukkig!!

Bedankt voor de hulp!!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78833Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23556Likes

Op welk apparaat met welke systeemsoftware heb je deze problemen?

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

We kunnen op geen enkel apparaat ingelogd komen. Hebben het geprobeerd op onze mobiele telefoons (samsung met Android), laptop (windows) en tablet (huawei).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78833Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23556Likes

Is je abonnement onlangs veranderd?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 92Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @HAANDEL53,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat dit niet opschiet. Zeker niet als je al verschillende dingen geprobeerd hebt en er nog steeds geen oplossing is. Krijg je een foutmelding bij het inloggen? Zo ja, welke foutmelding? Welke software staat op de telefoons of tablet? Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo? Voor Ziggo Go dien je dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken als Mijn Ziggo. 

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Steven,

Inderdaad heel frustrerend. Krijg een beetje het gevoel dat we door de klantenservice afgescheept worden, maar inmiddels kunnen we nog steeds niet inloggen. De foutmelding die we telkens krijgen is: 'inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nog eens'.

Zoals al eerder aangegeven krijgen we deze melding op alle apparaten waarop we proberen in te loggen: mobiel Samsung met Android, Laptop met Windows en Tablet huawei. Op dezelfde apparaten, (met dezelfde abonnementen) konden we tot voor kort wel gewoon inloggen.

Ik kan inderdaad wel inloggen op mijn ziggo. Daar heb ik geen problemen mee. Hopelijk kun jij ons verder helpen?

Alvast bedankt voor je reactie.

 

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Bert,

Nee, er is niet veranderd in ons abonnement. 

Pineapple

Level 16
  • 2032Posts
  • 192Oplossingen
  • 837Likes

Dat is vreemd. Als je kunt inloggen in Mijn Ziggo moet je ook kunnen inloggen in de Ziggo Go app. Je gebruikt hiervoor namelijk dezelfde inloggegevens. Welke software staat er op de telefoons en/of tablet?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4663Posts
  • 390Oplossingen
  • 1901Likes

@HAANDEL53 goed om te weten, dankje voor je toelichting. Kan je wel inloggen via deze link? 

Wis anders eens je cache-cookies van elke browser en geef het nog eens een kans. Geen effect? Wijzig dan je wachtwoord via je Mijn Ziggo. Wacht dan 24 uur en probeer nog eens via de App en de link die ik net noemde, in te loggen. We horen het graag! 

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Jacob,

Bedankt voor je reactie. Helaas lukt het ook niet via de link. En ook na het wissen van de cache-cookies helaas geen resultaat. 

Nu heb ik het wachtwoord wederom gewijzigd. Hopelijk heeft dat effect, maar ik ben er bang voor aangezien we dat al eerder hebben geprobeerd.

Weer 24 uur afwachten...

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Jacob,

Helaas heeft ook het wijzigen van ons wachtwoord en 24 uur wachten geen resultaat opgeleverd. We kunnen nog steeds niet inloggen (ook niet via de link). 

We kunnen wel inloggen op mijnziggo. 

Wat kunnen we nu nog doen? 

Ik hoor graag van je. 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4665Posts
  • 613Oplossingen
  • 2401Likes

Goedemorgen @HAANDEL53,

Ai, dat is zuur! Al moet ik bekennen dat ik al zo'n voorgevoel had. Ik zie dat je recent de Mediabox XL hebt geupgrade met de nieuwste software. Spijtig genoeg speelt er een incident wat invloed heeft op het functioneren van Ziggo GO, nadat je deze upgrade hebt uitgevoerd. Dit is een collectief probleem, al komt het niet bij iedereen voor. Ik heb je gegevens doorgezet naar het onderzoeksteam. Op wat voor termijn het weer werkt, weet ik helaas niet. Uiteraard zitten we niet stil en werken we aan een oplossing. 

HAANDEL53
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gistereavond een nieuwe melding gekregen om de update te draaien. Nu is hij wel gelukt en kunnen we ook weer inloggen op ziggogo. Gelukkig!!

Bedankt voor de hulp!!