1
Vraag
2
Reacties
ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Krijg op gegeven moment geen 10 sec terug of 30 sec. vooruit meer.

@Alex, @Ziggo, @Sander

 

Weer een probleem gevonden.

Een programma dat al begonnen is, stel 5 minuten, die wil ik vanaf het begin zien.

Als ik dan 5 minuten onderweg ben dan verdwijnt de optie 10 sec terug en 30 sec vooruit, dat is het moment waar het programma was toen ik begon te kijken.

Terwijl het programma inmiddels al 10 minuten bezig is maar dat zie je niet meer terug in de tijdbalk.

Hierdoor kan ik niet meer naar een volgende onderwerp gaan (Journaal als voorbeeld) en moet ik dan refresh doen, maar dan begin ik weer helemaal opnieuw bij het begin van het programma.

Voorheen was dit probleem er niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ronaldo - Sorry, helaas geen verandering: het blijft een 'geaccepteerde' bug, ze weten inderdaad ook dat het gebruik van de balk niet lukt (voorbij het eerste live-punt). Het is nou eenmaal technisch zo ingeregeld. In de toekomst wordt er gekeken hoe dit anders kan. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ronaldo,

 

Slecht nieuws, maar in ieder geval duidelijkheid: Hoewel het natuurlijk niet helemaal lekker werkt, wordt het op dit moment niet als bug gezien. Het is hoe de site is opgebouwd. Dat betekent dat het op korte termijn ook niet verandert. Er wordt onderzocht of dit in de toekomst beter kan. Je kunt wel gewoon van de scrollbalk gebruik maken.

31 Reacties 31
ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

@Alex@Ziggo@Sander hebben jullie al iets mee gedaan met dit probleem? Blijft stil namelijk.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat vreemd dat je na 5 minuten kijken niet meer de vooruit- en achteruitspoel functie kunt gebruiken. Bedankt voor het delen. 
Kun je uitleggen waarop je dit precies ervaart? 
Ervaar je het via Ziggo GO? en zo ja, via de browser of via een mobiel device?
Werkt het op andere apparaten wel goed?

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Het is met ziggogo.tv op windows 11 en maakt niet uit met welke browser.

Twee plaatjes erbij gedaan. 

Voetbal is al begonnen en ik begin bij begin.Voetbal is al begonnen en ik begin bij begin.Hier is het niet meer mogelijk om 30sec. vooruit te gaan. Dit is de tijdstip waar voetbal was toen ik begon te kijken.Hier is het niet meer mogelijk om 30sec. vooruit te gaan. Dit is de tijdstip waar voetbal was toen ik begon te kijken.

Links begon te kijken voetbal was al bezig. Rechts het probleem kan niet meer 30sec vooruitgaan. 

Dit is het punt waar voetbal was toen ik begon te kijken, de lichte kleur in de tijdlijn loopt ook niet meer door. 

Dit probleem is in één van de updates ontstaan van de laatste maanden.

De Ziggo app op IPad heeft het probleem niet.

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Hoi @Jiri, vergeet je naam hierboven te vermelden.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het vermelden (taggen) van moderators is niet nodig en heeft verders ook niet veel nut een beschikbare moderator komt vanzelf langs het topic,

 

zijn de stuurprogramma’s en windows up-to-date ?

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor de screenshots, @ronaldo. Kun je nog antwoord geven op de vraag van @anoniemforum?

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Ik heb een andere pc gepakt en ook daar het zelfde probleem, probleem zit in ziggogo.tv zo te zien.

Alles is up to date.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ervaar je het probleem zowel bij opnames en replay-tv ?

is het bij alle tv programma’s ?

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Opnames heb ik nog nooit gedaan met ziggogo.tv. 

Tot nu toe heb ik bij alle zenders waar ik naar gekeken heb en later begon er last van gehad.

Vandaag voor de gein gekeken op Comedy Central die was net 3 minuten begonnen en ook daar precies het zelfde probleem.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

vreemd ik heb bij bij mijn eens even getest met tv programma van Comedy Central via replay-tv en bij mijn is het probleem niet aanwezig,

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Vreemd dat je het bij jou wel goed gaat op een Windows pc. Windows 10 of 11? Bij mij beide Windows 11.

Hier heb ik net op de andere pc met Edge geprobeerd (vorige keer was het met Firefox) maar ook het zelfde probleem. Deze keer op rtl7.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb ook het idee dat het probleem abonnement afhankelijk lijkt,

zie je ook bij de iphone ipad en Android app etc daarbij zijn er ook die op elk apparaat problemen hebben en klanten die op geen apparaat problemen hebben 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Jammer dat je hier nog steeds tegenaan loopt. Ik wil toch kijken of er een soort kruistest mogelijk is. Kun je met jouw account eens elders inloggen bij iemand met vergelijkbare apparatuur? Of kun je eens het Ziggo GO account van familie of vrienden testen op jou PC?

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

@Rikst , Ik heb net met het account van mijn schoonfamilie op mijn pc uitgeprobeerd maar loop met ziggogo.tv tegen hetzelfde probleem aan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

En met jouw account op de PC/apparatuur van je schoonfamilie? Om het even volledig te maken? 

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Zal van het weekend even doen.

ronaldo
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Ik ben bij een ander familielid geweest maar ook die heeft hetzelfde probleem.

Daarna nog even onder mijn account getest hetzelfde verhaal.

 

Het zal mij niets verbazen dat dit probleem erin is geslopen rond die tijd toen dit probleem er was of opgelost werd.

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Beeld-scrollen-in-Ziggo-GO-Geen-previews/m-p/1041923#M32064

 

Nogmaals het heeft gewoon gewerkt.

 

Enigma147

Level 7
  • 178Posts
  • 14Oplossingen
  • 155Likes

Ik heb het probleem ook, Windows 10, chrome. andere smaken niet geprobeerd. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor het testen! Ik heb het hier ook nog geprobeerd, samen met een aantal collega's, maar wij lopen niet tegen dit issue aan en kunnen het niet reproduceren. We lopen dus een beetje vast. Hebben jullie misschien een aantal voorbeelden van programma's waarmee je dit ervaart? Graag met de naam van de zender, datum, starttijd en het moment vanaf wanneer jullie dit issue ervaren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic