Hallo,
Nieuwe tv met (voor ons) nieuw Next Mini aangesloten. Echter, het koppelen vd afstandsbediening lukt niet. Ik krijg het beeld waarop staat dat ik het "TV" knopje en de "0" knop 10 seconden ingedruk moet houden, en dat doe ik, maar er gebeurt niets...
Batterijen afstandsbediening vervangen; de tv kan ik er wel mee aan uit zetten, maar verder niets.
Iemand enig idee?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De manieren om de afstandsbediening te koppelen.
Beide moeten uitgevoerd worden om zowel de Next als de TV te kunnen bedienen:
Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo
Bert, hartelijk dank voor je snelle antwoord. Het lukte niet; na 1,5 uur ploeteren de stekker van de Next box er uit gehaald en opnieuw op laten starten... toen werkte alles perfect.
Bedankt, en fijne avond!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De manieren om de afstandsbediening te koppelen.
Beide moeten uitgevoerd worden om zowel de Next als de TV te kunnen bedienen:
Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo
Bert, hartelijk dank voor je snelle antwoord. Het lukte niet; na 1,5 uur ploeteren de stekker van de Next box er uit gehaald en opnieuw op laten starten... toen werkte alles perfect.
Bedankt, en fijne avond!
TOP, dank voor je update, dat kan anderen ook weer verder helpen.
Veel succes gewenst verder 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.