Vraag
Reacties
Oplossing
martwoutnl
Level 15

Knop opname Ziggo Go via Firefox niet handig geplaatst

Beste Ziggo,

Ik zag net dat Ziggo Go via de browser is vernieuwd. Nu heb ik het eerste puntje gevonden. Vroeger kon ik in de tv-gids door het programma te openen meteen op de opname-knop drukken. Deze is echter bij de nieuwe versie verborgen onder de puntjes-knop rechts van afspelen. Er is genoeg ruimte om die knop zichtbaar te houden. Nu moet ik dus een extra handeling verrichten voor de opname.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je het programma via de TV Gids benaderd dan komt hier de opname knop gewoon voor de puntjes, als je browser maximaliseert is dit ook het geval, anders ga ik het ook testen in Firefox.

Schermafbeelding 2022-06-09 om 10.43.47.png

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je het programma via de TV Gids benaderd dan komt hier de opname knop gewoon voor de puntjes, als je browser maximaliseert is dit ook het geval, anders ga ik het ook testen in Firefox.

Schermafbeelding 2022-06-09 om 10.43.47.png

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @martwoutnl,

Dank voor je melding! Ik vermoed dat het specifiek gaat om programma's die al bezig zijn en je dan wil opnemen? Want zoals @Dave goed vermeld zie ik voor toekomstige programma's de knop nog wel. Ik hoor het graag!

martwoutnl
Level 15
Topicstarter

Dat klopt. Was een programma die al liep. Wheeler Dealers gisterochtend op Discovery.